Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blussem schreef:Is ook maar net hoe gek je zelf maakt. Als voorbeeld zit heel veel prijs verschil tot zover een Fjord die altijd buiten kan staan, geen dekens nodig heeft en een boomloze zadel en af toe hoefsmid die enkel bekapt of een sport paard die op stal moet, ijzers, duur zadel, dekens, enz.
Mindim schreef:Het is ook maar net hoe het met je paard gaat. Het ene jaar heb ik geen extra kosten en dit jaar heb ik beide paarden veel vaker de veearts nodig gehad en dan lopen de kosten aardig op.
Dorine92 schreef:Ja je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik ben nog geen 100 euro per maand kwijt voor 6 paarden en dan reken ik echt heel erg ruim want in de zomer kosten ze helemaal bijna niks (staan wel aan huis)
Ik denk dat je de kosten als zadel en hoofdstel enz even apart moet nemen als startkapitaal en daarna pas een maandelijks bedrag gaan uitrekenen voor de terugkomende kosten
Dorine92 schreef:Ja je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik ben nog geen 100 euro per maand kwijt voor 6 paarden en dan reken ik echt heel erg ruim want in de zomer kosten ze helemaal bijna niks (staan wel aan huis)
Ik denk dat je de kosten als zadel en hoofdstel enz even apart moet nemen als startkapitaal en daarna pas een maandelijks bedrag gaan uitrekenen voor de terugkomende kosten
Nicky1963 schreef:Dorine92 schreef:Ja je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik ben nog geen 100 euro per maand kwijt voor 6 paarden en dan reken ik echt heel erg ruim want in de zomer kosten ze helemaal bijna niks (staan wel aan huis)
HOE DAN?
Wij hebben onze paarden ook thuis, maar alleen al aan vlas, stro en hooi zijn we per paard zo'n 90 euro kwijt... En ze lopen ook nog volop in de weide.