We zijn er zonder enige verwachting naartoe gereden en doel was om niet laatste te worden maar ergens middenmoot is prima.
Nou dat doel hebben we behaald hoor we zijn namelijk Europees Kampioen MCI 2019!!!!!

Wauw wat een avontuur
Ik kan het gewoon niet met woorden omschrijven.....Ik heb het zo onwijs naar mijn zin gehad in Le Pin!
De locatie, de sfeer, het team.....GEWELDIG!!!!
Met het team een mooie prestatie neergezet met meerdere keer top 8!!!
Klein verslagje:
Woensdag
aankomst, 5,5 uur over gedaan met een kleine vertraging maar goede reis gehad. Don in zijn stal gezet, verzorgd, spullen in de tackbox geplaatst en de locatie gaan verkennen. Later op de dag met Don de baan verkend, lichtjes getraind en sound check gedaan voor de kür.
Donderdag
Vroeg wakker, ontbijtje in het hotel, Don nog een keer in de hoofdbaan gestapt zodat hij deze nog even gezien had en smidddags was het dan tijd voor de proef. Don vond de baan rete spannend ook al hadden we er al 2 keer in gereden met een minder gevoel de baan uit maar blijkbaar zag het er beter uit dan het voelde en zijn we 4de geworden met 66.8% met maar 0.1% verschil op de nummer 3!! Savonds lekker gegeten met het team
Vrijdag
Don en ik zijn een dagje vrij maar we zitten niet stil. Vroeg uit bed want teamgenoot Liza moest als 1ste de baan in. De andere teamgenoten passeren de revue en dan is het eindelijk tijd om Don nog even te rijden. Savonds landenavond waarbij ieder land gerechten meeneemt en wat een feest hebben we daar van gemaakt

Zaterdag
Rennnen, vliegen, springen, op 1 teamlid na moest iedereen de kür vandaag. Soms krappe tijden waardoor de hele oranje jasjes groep zich snel moest verplaatsen van de ene naar de andere ring. Wij waren net voor de middag aan de beurt. Belletje gaat, handje omhoog en de muziek start. Don draaft de baan in met zo een fijn gevoel onderdeel voor onderdeel rijden we de kür door en hebben het te pakken. Focus op de muziek, zorgen dat het klopt en BAM daar zijn de accentlijnen, Don trok er zo aan dat ik moest lachen, komen iets voor de muziek maar maken een extra volte om vervolgens prachtig uit te komen voor de uitgestrekte draf. Don zette hem in en WAUW de tranen staan in mn ogen, hij doet het! Laatste lijntje, halt, groeten en toen de tranen. Wat heeft Don het knap gedaan. We staan 1ste, team leeft mee want er moeten er nog een aantal die me voorbij zouden kunnen maar nee we blijven 1ste met 69,21%!!! Prijsuitreiking met jawel het Wilhelmus
Savonds gesloopt en Toos energieloos aan het galadiner en op tijd onder de wol.
Zondag
Het regent en het is koud!

Laatste teamlid van start en daarna vertrekken de eerste ruiters richting huis. Wij moeten wachten tot de ceremonie eind van de middag want we zijn gewoon Europees kampioen geworden in ons level

De middag genoten van de kuren op inter en grand prix niveau en op tijd naar Don om klaar te maken. Knotjes in, bandages om en naar de losrijbaan. Hier krijgt hij een prachtige deken, sjerp en een lint die ik maar aan mn laars heb gehangen gezien ik mn leven nog niet beu ben

Daarna alleen maar kippenvel. Wederom Wilhelmus, ereronde en wat ben ik trots op Don die alles zo onwijs braaf doorstond
Daarna spullen ingepakt en richting huis. 5 uur onderweg en net na 12 stond Don weer lekker in zijn eigen box.
Ik zit nog even op mijn roze wolk. Het besef begint te komen, we gingen voor ergens in de middenmoot en worden gewoon kampioen...........Ik ben zo onwijs trots op Don die er echt een schep bovenop gedaan heeft deze week. Mijn topper

1ste rondje training gehad. Don heeft en maatje al gevonden.

Lekker in stalletje hij heeft zich hier prima vermaakt tijdens de wedstrijd

Dag van de 1ste proef smorgens even door de hoofdbaan gestapt

4de in de proef. Samen met Hester naar de prijsuitreiking

Don vind het allemaal wel prima

We stappen ook lekker wat rond op het terrein

Samen met Liza hapjes klaarmaken voor de landenavond
http://boktimg.nl/img/m/w2Sxvc.jpg[/img]
Een deel van het Oranjelegioen

De baan in voor de kür

Onwijs blij na het groeten

En daar sta je dan

Nog even samen met de nummer 2 en 3

Hieronder nog wat foto's van de ceremonie

Ik heb zo onwijs genoten van dit avontuur! Ik vond het een geweldige ervaring!
http://boktimg.nl/img/m/A6aXfr.jpg