Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Ik zou het niet doen, zeker ook omdat je ouders er niet achter staan. Uit huis gaan kost best veel geld en een oude pony gaat nu eenmaal een keer gebreken krijgen en heeft op een gegeven moment meer nodig aan ondersteuning. Ik zou zelf eerst afstuderen en een baan vinden. Daarna is het makkelijker financieel.
capopjekop schreef:Ik zou het niet doen, zeker ook omdat je ouders er niet achter staan. Uit huis gaan kost best veel geld en een oude pony gaat nu eenmaal een keer gebreken krijgen en heeft op een gegeven moment meer nodig aan ondersteuning. Ik zou zelf eerst afstuderen en een baan vinden. Daarna is het makkelijker financieel.
sterregoud schreef:En als je het niet doet, denk je misschien wel een deel van je leven lang hoe het geweest zou zijn. Als een dier in je hart zit, en het is haalbaar, doen !
MaritGalinda schreef:De verzorgers betalen vooraf. Ze kunnen er nu ook niet op rijden, alleen mennen onder begeleiding. Hier zijn ook al goede afspraken met elkaar over gemaakt.
marleen_usar schreef:Ik zeg niet doen, financieel lukt het je niet zeg je zelf al.Heb je ook een spaarpot voor nood gevallen?
elnienjo schreef:MaritGalinda schreef:De verzorgers betalen vooraf. Ze kunnen er nu ook niet op rijden, alleen mennen onder begeleiding. Hier zijn ook al goede afspraken met elkaar over gemaakt.
Maar die verzorgers kunnen evengoed afhaken natuurlijk als de pony ook niet meer voor mennen te gebruiken is door blessure/ouderdom.