Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cijsalover schreef:Leuk om jullie antwoorden te lezen! Veel eventing liefhebbersDat lijkt mij ook ontzettend leuk om te proberen, of in ieder geval een keer een oefen cross. Heb 'alleen' wel een Fries.
We rijden nu alleen dressuur en dat gaat best aardig, maar zou meer willen proberen. Leuk doel voor volgend jaar!
rozebadeend schreef:Overigens, als ik zou moeten 'omscholen' zou ik kiezen voor western.
Heb een aantal jaar geleden in Amerika mogen proeven aan het mounted shooting, heel gaaf om te doen, en ook barrelracing oid lijkt me heel vet. Ik hou wel van een beetje actie.
Alleen zitten we in Nederland wel op de verkeerde plek voor deze disciplines.
Skippy01 schreef:rozebadeend schreef:Overigens, als ik zou moeten 'omscholen' zou ik kiezen voor western.
Heb een aantal jaar geleden in Amerika mogen proeven aan het mounted shooting, heel gaaf om te doen, en ook barrelracing oid lijkt me heel vet. Ik hou wel van een beetje actie.
Alleen zitten we in Nederland wel op de verkeerde plek voor deze disciplines.
Barrel race en pole bending, maar ook het koeienwerk kun je bij PCK Eersel tweemaal per jaar competitief doen op de western days.
In Hamont (Belgie) wordt bijna wekelijks team penning gedaan.
Bij ElCid hier op bokt wordt geregeld met koeien gewerkt, alsook bij Wendy van Osch.
Misschien niet helemaal de actie die je zoekt, maar we doen in NL wel degelijk veel meer dan alleen reining, pleasure en trail hoor