Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder wekelijks de boodschappen voor de hele week halen, meal preppen en het daar echt mee proberen te doen. Ik zit ook best krap bij kas omdat ik per maand een X bedrag opzij moet zetten om mijn studiegeld te kunnen blijven betalen, maar ik bespaar veel geld sinds ik niets meer tussendoor koop. Je lunch thuis maken en meenemen is altijd goedkoper dan 5 dagen per week wat uit de kantine halen. Wens je veel succes, ik volg even en hoop dat je tot een goede oplossing komt!

Maar de paarden zijn er nou éénmaal en ik wil ze niet zomaar afdanken omdat het nu even moeilijk gaat, los van het plezier en de ontspanning die ik er nog uithaal. Heb me alleen vergist in hoeverre ze doorwegen op mijn maandelijkse budget..
Plannen & lijstjes zullen waarschijnlijk de oplossing zijn, vind ik toevallig het leukste wat er is
Hahaha.

Als er nog vragen zijn stel ze gerust! Liever vragen dan meteen oordelen
(x 12 maanden = €360 besparing op jaarbasis)
Zie het ook echt niet zitten om er mensen bij te hebben, ben nu juist blij om hier in mijn eentje te zitten en rust te hebben zeg maar. Idem met babysitten, ik heb helemaal niks met kinderen, enkel in combinatie met de pony's kan ik er nog mee leven