Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amstel13 schreef:Ik zat laast te denken wat als je een leuk paard hebt gezien die te koop staat. En de vraagt of je hem/haar mag kopen en van de koper mag dat niet.
Mag dat?
Bij handelaren snap ik de koper wel maar bij iemand die een paard wil of er wij wil?
Amstel13 schreef:Ik zat laast te denken wat als je een leuk paard hebt gezien die te koop staat. En de vraagt of je hem/haar mag verkoper en van de koper mag dat niet.
Mag dat?
Bij handelaren snap ik de koper wel maar bij iemand die een paard wil of er wij wil?
Sunnda schreef:Amstel13 schreef:Ik zat laast te denken wat als je een leuk paard hebt gezien die te koop staat. En de vraagt of je hem/haar mag verkoper en van de koper mag dat niet.
Mag dat?
Wauw, hier kan ik echt geen kaas van maken.
sporten schreef:Hoe zit als je een paard heb verkocht, spijt krijgt en jij binnen een week toch weer terug wilt en de koper wil dit niet
sporten schreef:Hoe zit het als jij een paard heb verkocht, hiervan spijt krijgt en jij binnen een week toch weer terug wilt en de koper wil dit niet
sporten schreef:Hoe zit het als jij een paard heb verkocht, hiervan spijt krijgt en jij binnen een week toch weer terug wilt en de koper wil dit niet