). Zij hebben meegedaan aan de TIP Championships voor de eerste keer. Maar daar komt nog wel een topic van 
In die week tijd heb ik ook wat foto's voor mezelf genomen (niet al te veel want ik was druk bezig als groom & fotograaf voor haar en haar vrienden
) en die wil ik graag delen!Naast hunter/jumping/dressuur en western pleasure waren er ook Rocky mountain horses en je kreeg mij er niet weg
Ik had nog nooit een RMH in het echt gezien en nu ben ik helemaal verliefd 

Zaterdag kon je enkele rondjes rijden op een RMH omdat ze het ras wilden promoten, ondanks een drukke show dag hebben we het niet gemist hoor
Echt heel leuk, had nog nooit op een gangenpaard gereden!
Omdat de omgeving zo adembenemend mooi was heb ik geprobeerd om dit te combineren met de sprongen. Dit is trouwens mijn vriendin met Stanley.

En zondag, onze laatste dag.. was stiekem toch wel het hoogtepunt voor mij. We waren een beetje aan het rondwandelen op het terrein en de gepensioneerde top-paarden aan het bewonderen. Ze hebben daar ook de 'breed-parade'. & little did we know.. ze hebben daar 2 Marwari's gestald
Ik denk dat voor menig paardenfotograaf dit toch wel een hele grote droom is om dit ras vast te leggen op foto.. ik had mij er al lang bij neergelegd dat ik wel eens naar India zou reizen hiervoor. Dus ja, wetende dat er maar 30 Marwari's buiten India zijn en 12 ervan in de VS.. ik moest gewoon een portret maken van hen. Jammergenoeg had de ene een vliegenmasker op

Maar de pinto merrie was toch wel een heel mooi cadeau
gemakkelijk was het niet om een portret te maken want ze kwam de hele tijd naar mij toe bij het hek. Dus het heeft een tijdje geduurd, maar ik ben niet ontevreden 

En als afsluiter het beeld dat ik in mijn hoofd had.. (en dan nog met een knappe akhal-teke)

wat een luxeleven hebben die paarden daar

Hopelijk hebben jullie ook een beetje kunnen meegenieten!
(we wonen immers aan de kust, dus het is hier best wel leuk