Mijn lieve shetten-mini-dames zijn ook al weer een tijdje bij mij 
Dante heb ik sinds 2010, ze is zelf van 28-04-2010, en ik heb haar in 1 mei 2011 direct gekocht. Toen verzorgde ik haar moeder al bij de fokker. Dante is dit jaar dus alweer 8 jaar bij mij, ondanks dat ik haar al langer ken.
Coco ging ik per direct verzorgen in mei 2011 op de nieuwe stal waar Dante ging staan. Coco is sinds 12-12-2011 de mijne geworden, ondanks dat ik haar al sinds mei kende, verzorgde en alles met haar deed. Eigenaresse kwam niet veel meer. Coco zou verkocht worden en toen hebben we haar direct gekocht. Coco is van 04-05-2009. Dit jaar is zij 8 jaar van mij.
Op 1 Januari ben ik direct van stal verhuisd, en daar stond toen een drachtige mini-merrie (was een minipaardenfokkerij waar we gingen staan) . Ik wilde altijd al een veulentje van Coco of Dante als ze oud genoeg zouden zijn. Uiteindelijk werd het veulentje geboren van de drachtige mini-merrie en ik was opslag verliefd. 27-04-2012 , op haar geboortedag hebben wij dan ook direct de beslissing gemaakt Ilayla over te nemen, van mijn oude staleigenaresse. Ilayla is sinds 1 dag de liefde van mijn leven. Ik heb haar dus 7 jaar.
Laatst bijgewerkt door Caitlin_K op 12-08-19 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt