Ik kwam om te oefenen met fotografie en ik bleef voor de paardjes! Chico, Carlos, Zipper en Benji zijn van Sacha en zei rijdt met ze o.a. vierspan
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1969771
trots op ze. Ik heb haar gevraagd of ze eens met de heren model wilde staan zodat ik kon oefenen met fotografie. Nou dat wilde ze en sindsdien ben ik gebleven om te helpen met verzorgen. Met de hitte heeft Sascha een mini mini meertje gevonden in de buurt van de ponies bij een uitlaatveldje. Echt ideaal voor de ponies en heerlijk voor ons om af te koelen. Omdat ik oefen met fotografie heb ik foto's gemaakt en niks is te gek voor de heren en Sacha
De heren waren aan de longeerlijn vast of halstertouw met iemand ernaast dobberend
maar het oog wil ook wat dus die heb weggewerkt. 

Sfeer plaatjes

Groepsfoto

Chico de jongste van het stel
en ondanks dat hij geen waterpartijen kent liep die na wat aarzeling erin en leek het prima te vinden. Hij was ook de enige die nog met de pootjes op de grond kon

Carlos
de duikboot hahah gods wat is die gek op water
hele rondjes zwemmen en lol dat die erin heeft. Echt erg leuk om te zien.
Mijn persoonlijke favoriet Benji wat een leuk koppie en karakter heeft die. Eigenwijze blik en gek op rennen.

Zipper heerlijk brave lieverd maar wat een eigenwijs koppie zit er op als meneer er genoeg van heeft.

Dag allemaal
Gave foto's!