Zoals in de titel vermeld verblijf ik weer voor enige tijd in amerika bij mijn mama in Alabama. Enkele jaren geleden ben ik opzoek gegaan naar paardenmensen in de omgeving. Ik had iemand leren kennen via instagram en voor 2 jaar hebben we gewoon contact gehouden via social media. Elke keer dat ik hier op vakantie was nodigde ze mij uit om op haar paard Milo te komen rijden en vorige winter in februari ben ik eindelijk eens voor t eerst langs geweest. Waarom ik dit niet eerder heb gedaan weet ik niet

Murphy is een heel groen paard die in zijn jonge jaren 2 jaar heeft geraced dacht ik (thoroughbred). Ze hadden hem aangeschaft als lespaard maar hadden geen ruiter die hem echt kon doorrijden. Ook heeft hij wat aan zijn linker voorbeen en kan hij niet gebruikt worden als hunter, dat werk is wellicht te zwaar zijn voor hem. Murphy zal jammergenoeg niet blijven maar totdat ze hem een thuis hebben gevonden mag ik ermee aan de slag gaan.
Afgelopen weekend heb ik ermee gereden en ik was de laatste die er eigenlijk op heeft gezeten in februari dus dat was alweer 5 maand geleden

Murphy is dus erg groen, je zou kunnen zeggen dat ik dat ook ben

Murphy vorige winter

& nu

Zaterdag voor het eerst er weer op na 5 maand. Hij was echt heel braaf!

Gisteren had hij het iets lastiger met zijn balans te houden.
Ook geen idee wat er gebeurd is met mijn dekje

en een mini stukje op video..
Mijn werkpuntjes zijn vooral vooruit kijken en mijn handen sluiten (geen piano handjes

Jayme met Stan the man gisteren

Met z'n allen uitstappen op het terrein

Geen idee of jullie überhaupt geïnteresseerd zijn in een volgtopic.. zou zelf wel de vordering willen zien van Murphy. Er staan ook enkele shows op de planning. In augustus (vrij dichtbij in Pensacola, Florida) eentje en dan in september zouden we naar Lexington, Kentucky gaan

Kan ook echt niet wachten om terug te springen