Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hinnik12 schreef:Privéles is duur en zitten gaat ook al heel goed. Wat nu? Mijn droom is om een hele goede ruiter te worden.
Om beter te worden zal je toch echt moeten investeren in jezelf, en ik las in je andere topic dat je zelf aangaf dat je al een goede zit hebt, top! Maar er kan altijd wat beter, zelfs internationale topruiters zitten niet 100% perfect. Dus er is altijd iets te leren, van iedereen, bij iedere les.
. En kwa prijzen: goed zoeken. Ik heb vanaf het begin privéles gehad en betaal €27,50 voor een uur. Ik ben net begonnen op een 2e plek waar ik €12,50 voor een half uur betaal en €18,50 voor een uur. Omdat ik nogsteeds les bij de eerste moet ik de 2e zelf betalen. Maar als je echt beter wilt leren rijden heb je een doel om voor te werken. Dat maakt het allemaal een stuk leuker. Succes! rien10 schreef:is your best friend =)hinnik12 schreef:En vanaf welke leeftijd mag je een krantenwijkje doen? En hoeveel verdien je er ongeveer mee?