Paarden fotograferen ÉN een mooie reis maken!
Dat is nu precies wat ik heb gedaan!
Eliane van Schaik en Lotte van Alderen organiseren elk jaar een super toffe reis, naar Zwitserland dus. En dit jaar was ik mee. Het land was geweldig mooi! We hadden een ontzettend gaaf huisje midden in de prachtige natuur, geweldige modellen en fotoshoot locaties en een heleboel gezelligheid! Ik zou iedereen 100% aanraden om ook mee te gaan! Naast dat het gewoon super mooi en gaaf is, is het ook nog eens erg leerzaam.
Tijd voor de foto's!
1. Dag 1 hadden we een fotoshoot met een hele knappe dame en haar 3 pony's. Het leukste hiervan was dat de pony's in volledige vrijheid bij haar stonden. Dus geen weggeshopt fotohalster! Echt heel erg knap. De locatie was op een veld en aan een riviertje.

2. Het riviertje vond ik lastig shooten. Met de rivier op de achtergrond, kwamen daar ook huisjes bij op, wat ik zelf niet zo mooi vind. En iets gedraaid kwamen de bosjes al vrij snel dichtbij. Maar zo heb je toch een idee.

3. Deze leuke pony kon ook wat kunstjes. En zo zie je ook net wat meer van de beboomde heuvel erachter.

4. Ook had zij een andere knappe pony mee met een mooi blauw oog!

5. Dag 2 hebben we geen paarden op de foto gezet. Maar foto's van elkaar genomen bij een mooi blauw meer. Dit meer zat vlak achter het huisje en hadden wij een mooi uitzicht op! Hier sta ik dus zelf op de foto haha!

6. Dag 3 begonnen we met een shoot op een veld met een schommel. Deze setting was niet echt mijn ding. Het was echt wat te druk naar mijn mening en ik ben dan ook niet zo goed in de nabewerking ervan. Maar om toch een idee te geven.

7. Daarna geswitched naar een ander duo en wat foto's tussen de bloemen.

8. We zijn daarna de heuvel op gelopen om foto's te maken tussen de bergen. Deze shoot vond ik echt veruit het gaafste omdat dit op en top Zwitserland was!

9. Met geweldige kers op de taart werden we getrakeerd op een geweldig mooi goudenuur. Ik was/ben dan ook echt laaiend enthousiast met deze foto's!

10. LOVE THIS

11. En een closeup in het bijzondere licht

12. Dag 4 zijn we naar een ander meer gereden om een mooi groot shire paard op de foto te zetten met een kleine dame. Wat een bijzondere combinatie! En dat ook nog eens in een ijskoud meer!

13. Wat een lief stel

14. En om af te sluiten nog 2 foto's van de mooie omgeving daar. Dit was ons uitzicht vanuit de achtertuin! Bij dit meer hebben we dag 2 ook de foto's gemaakt.

15. En hetzelfde blauwe meer vanaf de andere kant.

Ik hoop zeker nog meer fotoreizen te kunnen maken want het zeker heel goed bevallen!
Op naar de volgende!
Welke is jullie favoriet?