Het is een grote verandering, een heel nieuw leven eigenlijk (nieuwe baan, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, opeens de volledige zorg voor je paard etc.), maar het is echt zó genieten!
Mijn ouders hebben hun huis verkocht en komen deze zomer ook deze kant op, we hebben twee huizen op het terrein, ze wonen er nu al deeltijds en helpen met de paddock en de paarden en gaan komende zomer dus helemaal over.
Omdat ik inmiddels weer een mooie fotoverzameling heb gemaakt leek het me wel weer eens tijd voor een topic.
Allereerst onze kudde, ze wonen 24/7 buiten in hun Paddock Paradise(-in wording):

v.l.n.r.: Magic, Rakker, Dino, Sproet. Magic is het paard waar het allemaal mee begonnen is, de andere drie zijn er zomer 2018 bij gekomen. Dino (quarter, 6 jaar), heb ik zelf zadelmak gemaakt en ingereden afgelopen jaar (voornamelijk in het bos eigenlijk

Oortjes!

Mijn moeder op Magic. Met Magic ga ik ook alleen op pad, maar met Dino nog niet dus gaat mijn moeder gezellig mee. Die had geen rijervaring, maar inmiddels crossen we samen de bossen rond

Sinds 3 weken is ook de poel in de paddock klaar!

De fanatieke rooie helpt altijd HEEL erg graag met ALLES

Maar hij kan inmiddels ook best een leuk rondje lopen

En nog eentje omdat hij gewoon zo'n lekkerding is

Voor meer: Volg onze avonturen op instagram!

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn