Fotoshoot met Silko voor webshop! (kruising trekpaard)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sandyislief

Fotoshoot met Silko voor webshop! (kruising trekpaard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 10:12

Hoi allemaal,

Normaal ben ik niet zo van het posten, ik ben meer een meelezer haha. Maar deze foto's wilde ik toch even delen! Laatst ben ik gevraagd door een webshop om samen met mijn verzorgpaard Silko model te staan voor hun nieuwe collectie sjaals. Superleuk om eens te doen natuurlijk! Dit zijn een paar van de foto's die gebruikt gaan worden voor de website en social media en ik vind ze zo gaaf geworden!!

Silko is een kruising Trekpaard x Ardenner x Tinker. Hij heeft helaas geen mooie sokken, ivm CPL en gevoeligheid voor mijt worden deze weggeschoren om zijn benen goed te kunnen blijven verzorgen.

De foto's zijn gemaakt door Hester Goeman Photography en de sjaals zijn het merk Lucky Shh.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 Hopelijk vinden jullie ze ook zo leuk als ik ze vind!

Autumnn

Re: Fotoshoot met Silko voor webshop! (kruising trekpaard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:14

Ik vind het leuke foto's maar ik stoor me erg aan de vieze weg. Daarnaast vind ik het accent niet echt liggen op de sjaals. Maar goed :+
Zijn mooie herinneringen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:29

Wat een prachtige foto's van een prachtig paard. <3
En gefeliciteerd met je verjaardag!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 11:01

Dank jullie wel!

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 11:07

Zeker mooie foto's, door het grijze weer komen de kleuren van de sjaals wel goed naar voren. En Gefeliciteerd :D

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 11:37

Ja dat vind ik ook! Zeker bij de kleurige sjaal! Ook bedankt! :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:09

Leuke foto's voor jou en je paard maar voor de webshop hoop ik dat er ook spannendere foto's tussen zitten.

Saaie zelfde poses, paard met de ogen halfdicht, ik kan deze lijst wel langer maken maar het komt er eigenlijk op neer dat de fotografe totaal geen inzicht heeft op het product en de modellen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:16

Wat een beest van een paard heb je daar, prachtig!

Moet ook zeggen dat ik de foto's zelf zwak vind als ze voor een webshop zijn. Voor privé gebruik zijn ze prachtig maar een webshop probeert natuurlijk een product te verkopen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:18

Mooi, misschien niet erg goed geslaagd voor een webshop maar dat is zeker niet aan de modellen te wijten!!

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 10:19

Wat leuk dat je dat mocht doen. Mooie foto's!
En wat een gave sjaals! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 12:10

Leuke foto's. Super leuk voor je persoonlijke archief! Maar ik vind ze zeker niet geschikt voor een webshop. Van een professionele fotograaf mag je minimaal verwachten dat er oog is voor details (het pad schoon, jouw shirt niet raar gefrummeld) en dat het product waar het om gaat goed in beeld wordt gebracht.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 13:50

Ik moet me aansluiten bij de kritiek van mijn voorgangers helaas. Als je er niet bij had gezegd dat deze foto's als sjaalverkoop in een webshop zouden dienen, had ik het er ook nooit uit gehaald. En dat pad vol stront, zoiets zet je toch niet op een verkoopsite? O:) Ik snap het paardenthema ook niet.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:05

antje_vip schreef:
Ik moet me aansluiten bij de kritiek van mijn voorgangers helaas. Als je er niet bij had gezegd dat deze foto's als sjaalverkoop in een webshop zouden dienen, had ik het er ook nooit uit gehaald. En dat pad vol stront, zoiets zet je toch niet op een verkoopsite? O:) Ik snap het paardenthema ook niet.

Ga je ook nog wat leuks zeggen of kom je hier alleen om je gal te spugen? :+

TS ik ben het eens met mijn voorgangers maar je hebt wel een onwijs tof paard! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:32

Ik vind de sjaals gaaf en jullie als stel geweldig, maar de foto's zijn voor de webshop volgens mij alleen nog te redden als ze enorm gecropt worden en het pad met stront en de lege zijkanten van alle foto's afgeknipt worden.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-19 16:47

Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Ik heb geen verstand van fotografie of wat dan ook. Ik vond het gewoon leuk om te doen en vind het leuke foto's geworden. Nu weet ik wel gelijk weer waarom ik me meestal op de achtergrond houd als meelezer. Bedankt voor de complimentjes over Silko, ben erg blij dat ik hem mag verzorgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:56

Sandyislief schreef:
Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Ik heb geen verstand van fotografie of wat dan ook. Ik vond het gewoon leuk om te doen en vind het leuke foto's geworden. Nu weet ik wel gelijk weer waarom ik me meestal op de achtergrond houd als meelezer. Bedankt voor de complimentjes over Silko, ben erg blij dat ik hem mag verzorgen!

Het zijn ontzettend leuke foto's, dat zeker en perfect voor bij jou aan de muur. Maar zeg nou eerlijk, zijn dit foto's die de sjaals verkopen? Jij en het mooie paard kunnen er niets aan doen, jullie staan er leuk op. Maar de fotograaf, wat dan een profesional zou moeten zijn heeft duidelijk géén oog voor detail en echt goed in beeld brengen van een product, dier of persoon.
Jouw haar, shirtje en de sjaal zouden dan namelijk netjes en duidelijker in beeld zijn.
Daar hoef jij ook helemaal geen verstand van te hebben, jij hoeft alleen maar te genieten van de leuke foto's met je mooie verzorgpaard toch?

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-19 16:59

Ja ik heb daar verder geen verstand van dus ik kan daar niet zoveel zinnigs over zeggen maar ik snap wel wat jullie bedoelen als ik er beter naar ga kijken. Toch jammer.

Foto 3 komt hier in ieder geval wel aan de muur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:02

Een mooie uitsnede van foto 6 zou ook heel mooi aan de muur zijn. ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:05

Sandyislief schreef:
Ja ik heb daar verder geen verstand van dus ik kan daar niet zoveel zinnigs over zeggen maar ik snap wel wat jullie bedoelen als ik er beter naar ga kijken. Toch jammer.

Foto 3 komt hier in ieder geval wel aan de muur.

Het is ook absoluut geen aanval op jou en je paard hoor.
Sorry als dat zo overkwam.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-19 17:06

Zo vatte ik het ook niet op hoor! Het zet je alleen aan het denken!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:06

TS plaats gewoon foto's van haar en haar paard. Commentaar was te begrijpen als de fotograaf het topic had geopend, maar dit commentaar kan TS helemaal niks mee.

Je hebt zo toch leuke foto's van jullie samen, TS . Hoe goed de foto's de sjaals verkopen is jouw probleem niet!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-19 17:08

Eens! Dankje!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:21

Sandyislief schreef:

Tja, bokt.... verschrikkelijk. Wat maakt het uit. Niemand wordt gevraagd om die sjaals te kopen. :+ Wat een heerlijk relaxed leven heb je dan, als je je druk kunt maken over de productfoto's van een webshop die niet eens van jou is.

Mooie foto's en wat een stoere tank met een heel lief hoofdje! :D Foto's mag je zeker trots op zijn. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:25

Paris_ schreef:
Sandyislief schreef:

Tja, bokt.... verschrikkelijk. Wat maakt het uit. Niemand wordt gevraagd om die sjaals te kopen. :+ Wat een heerlijk relaxed leven heb je dan, als je je druk kunt maken over de productfoto's van een webshop die niet eens van jou is.

Mooie foto's en wat een stoere tank met een heel lief hoofdje! :D Foto's mag je zeker trots op zijn. <3

Terwijl dit, dat achteraf olie op het vuur gooien door uit te halen, eigenlijk gewoon erger is dan het commentaar zelf. TS reageert er verder vrij relaxed op, waarom zou jij het dan moeten opjutten?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:29

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, wil TS alleen een hart onder de riem steken dat het verder hartstikke mooie foto's zijn. ;)
Net als jij dat ook deed, na je 1e kritische reactie.