Hier zat ik laatst zelf over na te denken en toen kwamen er een aantal dingen in me op waar ik wel hard om moest lachen. Dus bij deze: welke hilarische, grappige, rare of misschien totaal onverantwoordelijke dingen deed jij als pennymeisje? Hoewel we natuurlijk allemaal wel een klein beetje penny zijn toch?
Ik denk dat ik een jaar of negen was en ik ging vaak met een vriendinnetje naar stal. Op een keer stonden wij mijn pony te poetsen en de eigenaresse van de stal stond verder op haar paard te poetsen. Op een gegeven moment hoorden we een boze grom, paard lief wilde geen stap opzij zette zodat zij zijn achterhand kon borstelen. Uiteindelijk gaf ze hem maar een tik, en het probleem was opgelost. Maar mijn vriendinnetje en ik waren zwaar verontwaardigd, we wisten 100% zeker dat de paarden mishandeld werden en dat kon natuurlijk echt niet We moesten echt een plan maken anders ging het helemaal mis! We hadden nog veel meer aanwijzingen, ze deed die beesten hele rare knoopjes dingen om hun hoofd (touwhalster) en die arme paarden stonden 24/7 buiten!
Een week later zouden we weer samen naar stal gaan dus dat meisje kwam bij mij logeren zodat we de hele nacht ons plan konden voorbereiden. Zij zou haar Nintendo DS meenemen naar stal en wanneer er dan weer iets ’verdachts’ gebeurde, zou ze gelijk een foto maken. Wat we dan met die foto zouden doen weet ik niet meer, en gelukkig hebben we geen foto gemaakt want ik weet niet of we dan wel weer terug zouden mogen komen

En oh ja, we belden ook altijd bij wildvreemde kerels aan om te vragen of we zijn pony mochten verzorgen, oké dat mogen mijn kinderen later niet!
En een ander vriendinnetje en ik maakten altijd plannen om ‘s nachts stiekem naar de paarden te gaan als ze bij mij zou komen slapen, alle kleren en spullen die we nodig zouden hebben lagen al klaar en we zouden naar buiten gaan via het badkamerraam, gelukkig Durfden we eenmaal midden in de nacht nooit echt te gaan ik denk dat ik de rest van mijn leven huisarrest zou hebben!