Nu leek het mij leuk deze foto's wel met jullie te delen.
Ik had een aantal leuke ideeën in mijn hoofd en zocht hiervoor een knap paard met lange manen.
Gelukkig kende ik er zo een en heb ik Sylvana, de eigenaar van Star een berichtje gestuurd.
Zij was erg enthousiast en dus hadden we snel een datum gepland.
Met de vrieskou 2 weken terug had ze star toch helemaal gewassen (uiteraard met warm water en naderhand goed ingepakt in een wollen deken.)
Het eerste idee was om lichtjes in star zijn manen te doen, ik had dat ergens gezien en zag er erg tof uit.
Het voorbeeld had alleen onwijs veel lichtjes wat wij niet zo mooi vonden.
wij hebben 2 lichtslingers gebruikt, met helaas als resultaat dat je er amper wat van zag

idee 1 was dus mislukt KLIK
Idee 2 was om bloemen in de manen van star te doen, ik had grijze en witte glitter rozen welke wij in zijn manen hebben vast geklipt.
Alle foto's zijn geüpload met de bokt upload, kwaliteit kan daardoor minder zijn

Idee nummer 3 waren vlinders, welke ook wel leuk hebben uitgepakt

En sinds kort kan star ook stijgeren op commando, het moet nog meer bevestigd worden dus heel stabiel was hij nog niet wat het voor mij wel lastig maakte (voetjes zijn helaas ook niet helemaal scherp)

Al met al een koude maar erg gezellige dag met leuke resultaten al zeg ik het zelf
Welke is jouw favoriet?