Ik ben nu ruim 2 weken in Frankrijk en vermaak me hier meer dan goed.
Toen een val van mijn paard roet in het eten gooide wat betreft mijn reis naar Nieuw Zeeland (jaar backpacken) én ik mijn paard vrij plotseling in moest laten slapen moesten er nieuwe plannen komen..
Hoe mooi is het dan als je door je zoektocht naar een nieuw paard in Frankrijk terecht komt én het nieuwe paard gevonden hebt. Die stond hier, na een lange reis vanuit de UK, gisteren voor de deur.
Lang genoeg gekletst, hieronder een klein deel van de kudde die hier loopt!
Want natuurlijk kon mijn camera niet thuis blijven!
Hengst Royal Oak, hét knuffelpaard van de groep.

Hengst veulen Ricardo, ook wel bekend van het volgende topic: [KS-MK] ETA UNKNOWN - Geboren 4 december - hengstveulen (tinker)

SD Be My Baby, de merrie die exact hetzelfde getekend is als mijn merrie die ik in heb laten slapen. Bijna eng om te zien, zo hetzelfde zijn/waren ze.

Ook wel bekend op Bokt, King!

Merrie SD First Love (mama van Ricardo)

SD Rose Garden

En natuurlijk ook wat knuffel foto’s!
Merrie veulen Bisou

Bisou en Ricardo

Oak en Be My Baby

En dan, mijn merrie die ik zelf in Engeland heb uitgezocht en hier gisteren éindelijk voor de deur stond. Ik heb haar op het mooie koppie uitgezocht, niet goed bekeken en laat staan even geaaid.
SD Woolly’s Girl. Van de hengst SD Woolly Mammoth en nu 4 jaar jong. Op naar heel veel mooie jaren.

Samen met SD Dancing in the Dark, de moeder van ons hengstveulen SD The Bash, die we ook in de UK gekocht hebben.

Het is genieten hier!