Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar ik word er stiekem wel happy van
Voor foto's heb ik een mooi showhalster, maar die gaat thuis echt niet om voor ''normaal''
.
omdat ík het mooi vind. Maar naar mijn mening wel binnen de perken, ik ben student en ben niet rijk. Ik wil niet kopen om te kopen. En dus heb ik één paar laarzen, één cap en één hoofdstel die ik gebruik. Ik rijd geen wedstrijden dus heb ook geen "wedstrijdset". Maar wel meerdere dekjes, die ik allemaal erg mooi vind. Daarnaast vind ik dat functioneel óók mooi en bijpassend kan zijn, als je maar let op wat je aanschaft! Voor beenbeschermers heb ik bijvoorbeeld twee sets: een paar donkerblauwe (ik ben gek op donkerblauw, past dus bij meerdere dekjes) en een paar zwart met bruin. Dat zijn ook de kleuren van mijn paard en tuig, dus kan in principe met alles gecombineerd worden. Maar ik heb dat geld wel uitgegeven aan twee sets die ik ook echt mooi vind 

, kan in bepaalde gevallen handig zijn, maar ik denk dat het gemiddelde recreatiepaard best wel zonder kan.
Gini schreef:Ook al rijd ik geen wedstrijden, toch vind ik het belangrijk dat mijn spullen naast functioneel ook nog wel kwalitatief en mooi zijn en dat mijn paard er dus netjes bijloopt. Ik heb namelijk wel een periode gehad dat ik spullen op zijn goedkoopst uitzocht of naar tweedehands greep en het is juist daar dat ik heel veel miskopen begaan heb.
Ik zeil wel niet mee met iedere hype. Bv. de Bucas Recuptex die nu blijkbaar gratis bij de cornflakes zit, kan in bepaalde gevallen handig zijn, maar ik denk dat het gemiddelde recreatiepaard best wel zonder kan.
. kwam laatst een mooi dekje tegen 93 euro. Nee dankje dat heb ik er niet voorover.