Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gini schreef:Hoe lang is de bijrijder al jouw bijrijder? Als je bijrijdster aangenomen is omdat jij zelf niet meer wilt rijden, maar wel het paard in training en goed bespierd wilt houden, zou ik nu niet zomaar aankomen met een bijdrage.
Polly schreef:Ik heb mijn pony net afgelopen week in bruikleen gedaan, staat de laatste maanden ook meer stil dan dat hij wat doet en nu de stal sluit moest ik toch verder kijken.
Hij gaat nu bij hele leuke mensen op stal waar hij lekker met kindjes aan de bak mag.
Hij blijft wel van mij, dagelijkse kosten zijn voor de gebruiker.
Christadk schreef:Je wilt het paard niet verkopen omdat?
Zoals ik het nu lees zou je paard wel eens beter af kunnen zijn bij iemand die haar wel alle liefde en aandacht kan geven..ik zou er nog eens serieus over nadenken als ik jou was. Wat voor je paard ook eerlijk is..
Tarico schreef:Wat een vervelende situatie TS!
Zorg er alleen wel voor dat je niet afhankelijk wordt van een bijrijder. Niet dat je dadelijk verhuist naar een goedkope doe-het-zelf stal en een maand later je bijrijder stopt.
Achterom schreef:Heel hard, maar ik zou de pony gewoon verkopen. Zeker als je een kinderwens hebt, is de kans dat je op korte termijn zelf weer gaat rijden niet groot.
Wat moet je er dan nog mee?