Morgen is hij alweer Jarig en word mijn vriendje 33 jaar! ongeveer 1,5 week geleden hebben zijn verzorgster en ik een fotoshoot met hem gedaan! alles wat we nu doen is eigenlijk onder het motto: nu het nog kan!
Van het voorjaar zou ik heel graag nog een laatste keer met hem over het strand wandelen en daar een fotoshoot doen
zou super zijn als dat zou kunnen!ik zal eerst even een oude foto plaatsen van happy en mij met onze eerste wedstrijd!

en ja meneer is afgevallen (Geen zorgen hij wordt lekker bijgevoerd in de winter) en in de zomer hebben ze volop gras! hij heeft artrose in zijn voorste knieën, maar doordat hij 24/7 op het land staan blijft hij vrij soepel en fit!

We zijn blij dat hij nog bij ons is, en ondanks zijn ouderdoms-kwaaltjes verder gezond is!
Hier was foto's van onze shoot!
Ik moet erbij zeggen dat hij vreselijk vervelend was die dag en echt zijn eigen zin door wilde drijven, hij liet echt even zien dat hij in zijn hoofd nog geen 33 jaar is haha!
Mijn favoriet:

Knap koppie heeft hij

Met zijn verzorgster:
Onder onsje:

We hopen nog een tijdje van hem te mogen genieten!
Heb jij ook zo'n oud maatje met een hart van goud? plaats dan vooral een foto! leuk om andere senioren te zien!
hij ziet er goed uit!
ben benieuwd naar jou Balu!