Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Alle merries waren nieuwsgierig en wouden aandacht. Aliaa was de merrie die me doorheen heel het weiland gevolgd is. Zij was het paard dat ik, terwijl ik uitleg kreeg over de andere merries, onbewust aan het aaien en knuffelen was. Zo lief, zo zacht en zo verlegen. Door haar gedrag is mijn kleine stalkertje mij opgevallen.
Ik kreeg haar niet meer uit mijn gedachten. Ik heb tussen neus en lippen door geïnformeerd naar hoeveel ze voor haar vroegen.
maar ik heb elke dag wat in hem gezien en erin geloofd en de klik is er altijd geweest.
). Hercule stond wegens omstandigheden ook al een tijd in die kudde. Toen we aankwamen, zagen we een kleine merens op de heuvel staan die naar ons keek. Het leek wel een mooi sierlijk hertje. Ze kwam op ons afgelopen en Hercule stond al bij ons om te kroelen. Mijn man en ik zeiden gelijk, dat we het een geweldig paardje vonden. Ze kwam gelijk kroelen. Ze was zo groen als gras en eigenlijk voor mijn lange benen iets te klein. Tegen Hercule en Polie gezegd, dat als ze het goed samen konden vinden, we ze alle twee mee zouden nemen naar Nederland. De paardjes die al een week bij elkaar in de kudde stonden, hadden elkaar nog niet aangekeken, dus volgens mijn vriendin (die slappe lach kreeg bij die uitspraak) zou dat wel eens een dingetje kunnen worden. Na 2 uur kregen we telefoontje dat die twee niet meer uit elkaar hun buurt waren gegaan en duidelijk een setje vormden. Mijn vriendin vond het te bizar voor woorden. Dus Polie is zadelmak gemaakt, heeft samen met Hercule paar weken op de wei gestaan te midden van het industrieterrein zodat ze meer verkeersmak zou worden en toen naar Nederland gekomen. Ook nog geen dag spijt van gehad ook al was Polie heel erg sensibel en bang en dus het tegenover gestelde van Hercule.Zunzuncito schreef:En mensen vergeten dat paarden ook meeveranderen naar het karakter van de baas.
Het lijkt me wel super als je aanvoelt dat een paard je vanaf seconde 1 aanstaat; ik heb dat dus helaas niet.