Door heftige prive omstandigheden heb ik al een tijd niks van ons laten horen, maar we hebben niet stil gezeten.
In april plaatste ik dit topic:
[RIJ-ITP] Filmpaard Pasador - eerste 6 maanden in NL!
Nu zijn we weer een dik half jaar verder en hebben we weer wat mooie foto's en ervaringen verzameld.
Nog even kort voorstellen:
Pasador
PRE ruin
11 jaar oud
Geboren in Spanje, daarna naar Engeland verhuisd om daar als filmpaard te werken.
Heeft vanuit daar meegedaan in verschillende landen aan verschillende films en series. Ik heb met hem mogen werken aan de nieuwe Disney film Dumbo. Daarna heb ik hem mogen kopen en mee naar Nederland genomen!
Allereerst mocht hij model staan voor Hypofocus. Wat een prachtige foto's zijn daaruit gekomen!

Daarna mocht hij voor de tweede keer model staan voor het tijdschrift Paard en Sport!
En wat een gave shoot was het! Bij een prachtig 'kasteel' in Harry and Megan style. Genieten!

En nog een video van de fotoshoot:
https://www.facebook.com/KNHSNederland/videos/1919116164836703/
Toen kwam ik erachter dat Pasador een gave shot voor de serie The Last Kingdom had gedaan. Ze hebben wij hij wegkomt, veel witte paarden, planningen die veranderen en mensen die ermee werken die wisselen, dus ze konden me niet vertellen waar hij allemaal precies in had meegedaan. Dus afentoe spot ik hem ergens of komt er bij hen weer iets boven haha! Hoe stoer is deze shot?!
Laatst werden de eerste trailers van de nieuwste Disney film Dumbo gedeeld!
Eindelijk komt het eind resultaat van ons bijzondere avontuur dichterbij! Blijft natuurlijk afwachten of we herkenbaar in beeld zullen komen (en niet die scenes eruit geknipt zijn
), maar het avontuur op zichzelf en hem nu in mijn bezit is natuurlijk het allermooiste!
De eerste glimpen heb ik gezien, dus als jullie de film in Maart gaan zien, hier zijn we misschien te spotten!

En ja, al die dansers waren ook echt allemaal aanwezig, en wij reden daaromheen. Met 500 man publiek, lichten, muziek, etc.

Een van die 12 paarden in buitenste ring, dat zijn wij haha!
Tussendoor deden we nog een poging tot dressuurpaard.
Door alle prive omstandigheden en andere leuke dingen hebben we dit niet veel gedaan. Maar we genieten ervan en het tenue staat hem mooi!

Als laatste zijn rol van afgelopen zaterdag. Hij mocht voor Amerigo spelen bij de intocht in een naastgelegen (groter) dorp. Mijn man was de paardenpiet.
En wat deed hij het goed!!!
Het was druk, veel drukker dan ik had verwacht, maar als filmpaard laat je je natuurlijk niet gek maken.

Ik was ook graag als paardenpiet meegegaan, maar op dit moment ben ik 29 weken zwanger.
Dus voor nu met mij de wedstrijden en trainen on hold, maar ik heb een hele lieve bijrijdster en man die Pasador trainen en vermaken, dus die hoeft zich niet te vervelen.
Op naar volgend jaar! Met ons nieuwste lid van de familie en hopelijk nog veel meer avonturen!!
wat een gelukkige sinterklaas moet dat geweest zijn
Lijkt me zo gaaf als je je paard in een film tegenkomt haha!