Er was eens een Baby Fey

Zo klein

Baby Fey groeide echter héél hard!

Op een gegeven moment was Feyre zo groot dat ze naar ons toe mocht. Daar stond ze samen met Oom Flynn, mijn grote Tinkerruin.

In de winter was ze een blonde ijsbeer

Maar toen het voorjaar er eindelijk weer aan kwam en ze weer de wei op gingen knalde ze weer de lucht in.

Afgelopen zomer heeft ze 24/7 op het land gestaan in een gemengde groep. Helaas niet meer met Oom Flynn, hij is op 15 juli volslagen onverwachts overleden. Mijn prachtige duo werd zo ineens wreed uit elkaar gescheurd. Alle dromen, plannen, onze toekomst... alles weg. Gelukkig was er nog een klein blond meisje wat elke keer als ik in de wei kwam eindeloos wilde knuffelen. Zonder Feyre was ik gestopt met de paarden.
Maar dat was toen, nu terug naar het nu! Vorige week hebben we Feyre 'gemeten' (er een ander paard naast gezet en gekeken hoe groot ze was
) en ze is nu de 1.50m al voorbij
Hoogste tijd dus voor wat fatsoenlijke foto's, want ze zijn maar één keer 'klein'.En daar is ze dan! Mijn prachtige blonde meisje. Ongekamd en ongepoetst, puur zoals ze is.

Ze lijkt ineens zo volwassen!

Zoveel manen ook al
(en ik maar denken dat ik na het overlijden van Flynn even klaar was met eindeloos gekam
)
Helaas niet meer met Oom Flynn, maar nu wel met Tante Silvie (Silver Link, een Irish Draught merrie). Die twee zijn al dikke vriendinnen

Ik ben vreselijk benieuwd hoe ze er uit ziet als ze een jaar of 4, 5 is. En wat voor ladder ik dan nodig heb om er ooit een keer op te klimmen
Maar voorlopig mag ze nog fijn spelen, verder groeien, ontwikkelen en heeeeel veel knuffelen