Tussendoor moesten er nog een paar merries gedekt worden en hebben we het springen opgepakt, wat ik erg spannend vind, maar hij helpt mij overal doorheen en wil hier ook zeker mee verder. Hij heeft 1 maand lekker vakantie gehad en is nu sinds een paar weken weer onder het zadel. Afgelopen dinsdag liep hij z'n laatste punten in het M2 en nu zijn we hard aan het trainen voor het Z1. Hij mag nog wat meer lengte in de hals hebben en actiever van achter worden. Zodra hij het moeilijk vindt kropt hij zich op, daar werken we hard aan. Wat ik jammer vind van mijzelf is dat hij niet zo makkelijk is om op te zitten en ik dan in de uitgetrekte draf met m'n bovenlichaam ga hangen, en ik mag meer blijven zitten in de galop.
Klein paspoortje; Botticelli, 12 jarige hengst van Paddox x Samber, 1.73 hoog en nu bijna 3 jaar onder het zadel. Tips zijn welkom, maar wees wel lief voor ons

En nog even vanmorgen, in de appuyementen en traver moet hij nog meer in zijn lichaam gaan buigen. En zoals ik al aangaf meer lengte in de hals, neusje eruit.