Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveyy schreef:Skippy01 schreef:Dat wil ik direct weten, dan kan ik de keuze maken of ik terug ga, of genoegen neem met updates. Als mijn stalgenootjes mij dat NIET laten weten, hebben ze meer dan een béétje ruzie bij terugkomst hoor
Good to know
anjali schreef:Ik sluit wel altijd een annuleringsverzekering af,zodat als mijn paard ernstig ziek wordt voor mijn vertrek,dat ik dan niet hoef te gaan. Want dan zou ik geen leuke vakantie hebben! Deze verzekering geldt ook bij overlijden van het paard,maar dan zou ik niet meer thuis hoeven te blijven,want dan kan ik toch niets meer voor hem doen.
siskeh schreef:anjali schreef:Ik sluit wel altijd een annuleringsverzekering af,zodat als mijn paard ernstig ziek wordt voor mijn vertrek,dat ik dan niet hoef te gaan. Want dan zou ik geen leuke vakantie hebben! Deze verzekering geldt ook bij overlijden van het paard,maar dan zou ik niet meer thuis hoeven te blijven,want dan kan ik toch niets meer voor hem doen.
Hoe vind je zo'n verzekering?! Wij hebben het met mijn oma gehad, tante (dochter van)kon pas terug vliegen toen Oma was overleden. Terminaal was bij haar verzekering niet eens gedekt.
Ik kan mij oprecht niet voorstellen dat een verzekering je voor een ziek/terminaal paard laat terugvliegen...
Of is dit puur wanneer het vooraf gebeurd, en niet wanneer je al weg bent.