Na een verschrikkelijke start van 2018 ben ik in Maart Donny tegen gekomen.
Op oudejaarsavond heeft ons huis vlam gevat met alle gevolgen vandien… en een maand later heb ik afscheid genomen van mijn “once in a lifetime horse” Xpto de Payres.
Dit stond overigens los van elkaar maar kan wel zeggen dat ik in een rollecoaster van oliebol terecht ben gekomen.
Door de jaren heen heb ik verschrikkelijke angst opgebouwd met rijden en met Xpto durfde ik eigenlijk alles weer.
Toch wilde ik na zijn verlies graag weer een ander paard… om nou iedere avond naast je partner op de bank neer te ploffen is ook weer zo wat

Na verschillende paarden gezien en geprobeerd te hebben was daar Donny, een 8 jarige zwarte PRE hengst.
Inmiddels bijna 5 maanden bij mij,,, en al heel veel geweldige avonturen beleefd waarvan dit er 1 was… een shoot in jurk…
Ik ben zelf fotografe… een vriendin die in het verleden ook nog wel eens fotografeerde heb ik de camera gegeven.. incl. wat korte instructies. De foto’s heb ik zelf uitgekozen en bewerkt.
En alhoewel ik al een lange tijd geen behoefte gehad heb een (foto) topic te plaatsen op bokt… wil ik deze graag met jullie delen.
Ondanks alles mag ik mijzelf echt een gelukkig mens noemen met zo’n lieverd als deze Donny.
*Ik rij overigens ALTIJD met cap (jaja echt waar!) Maar deze avond even zonder…

Liefs Leonie