Het is in Nederland al een poos prachtig weer. Super warm.
Maar dat weerhoudt ons niet om er lekker op uit te trekken met onze zebraflingers.
Ze staan 24-7 buiten en zijn daarom wel gewend aan de hitte. De ritjes bestaan uit heel veel stappen en in stukken schaduw pakken we soms een drafje mee.
Waar de paardjes staan (Ede) kun je eindeloos rijden. Dit zijn foto's van het Edense bos en de Ginkelse heide. Af en toe maken we extra lange ritjes en dan pauzeren we bij boerderij Mossel of de Panoramahoeve. Beide plekken hebben de mogelijkheid om je paard in een paddock, stal of wei te zetten.
Genieten voor mens en dier dus!
Het is wel schokkend om te zien hoe de natuur aan het veranderen in 1 dorre droge bende. Maar het blijft mooie natuur.
Geniet mee!
1.

2.

Pauze plek Panoramahoeve
3.

4.

5.

Wild gespot!
6.

7.

8.

9.

Onderstaande foto's zijn van gisteren. We zijn schapen, wilde koeien, een springbok en een kudde wilde paarden tegen gekomen. De paarden vonden ons wel erg interessant en kwamen ook neuzen. Dat was erg spannend. Maar ging heel goed. Heb mijn handen maar aan het stuur gehouden dus daar heb ik geen foto's van.
Kudde schapen!
10.

Pauze plek de Mossel
11.

12.

13.

De paardjes op de foto's zijn incognito. Maar daar onder zitten Roos en Anton verstopt. Mijn haflinger echtpaar. Ik rijd zelf op Roos en mijn bijrijder Linsey op Anton.
14.

15.

We zijn ook te volgen op Insta #antonsiaste.haflingers