Iemand enig idee of dit te maken valt? Zoja hoe of waar? Als dit niet kan, weet iemand of er garantie op zit? Zijn peesjes van Zadona

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beatje schreef:DeMolenhoek schreef:Ja dan nog snap ik het noodgeval niet, maar goed. Heb je een foto? Want als we niet weten wat kapot is kunnen wij ook niet echt tips geven. Hoe zijn ze kapot gegaan?
![]()
![]()
Zalig toch als je dit een noodgeval kan vinden .Ik lag gelijk helemaal dubbel, verwachte heel wat.
Kidde schreef:Hoe lang is 'nog niet zo heel lang?' Als je ze echt nog maar heel kort hebt horen ze nog niet stuk te zijn. Je kan dan het beste naar de winkel gaan, het beste met een bon of ander betaalbewijs en vragen of ze contact kunnen opnemen met de fabrikant. Dit zijn toch vrij dure peesbeschermers die niet na kort gebruik stuk zouden moeten gaan
Tigra_ schreef:Als je terug gaat naar de winkel kunnen ze je daar vertellen of er nog garantie opzit. Je weet toch nog wel of je ze 1 maand geleden gekocht hebt of een half jaar geleden?
Denk dat lijmen weinig zin gaat hebben. Maar als er al garantie op zit eerst terug gaan voor je zelf wat aan gaat doen
_AnnelotD schreef:Kidde schreef:Hoe lang is 'nog niet zo heel lang?' Als je ze echt nog maar heel kort hebt horen ze nog niet stuk te zijn. Je kan dan het beste naar de winkel gaan, het beste met een bon of ander betaalbewijs en vragen of ze contact kunnen opnemen met de fabrikant. Dit zijn toch vrij dure peesbeschermers die niet na kort gebruik stuk zouden moeten gaan
Klopt, ik heb ze ook altijd netjes bewaard en opgeborgen. Met niet zo lang bedoel ik februari?