25-05-2011 was toch wel een van de mooiste dagen in mijn leven.. Shanti gaf het leven aan een prachtig merrieveulen:

Kayenne
Alles wat ik wou! Een mooie (bijna rechte) dunne bles, een merrie, lange benen!
Als haar karakter nou half zo zou worden als haar vader, dan zat het goed! En dat is gebleken! Ze heeft zoveel van haar vader Winser-G meegekregen. Ze is werkwillig, lief, knap (al zeg ik het zelf

Inmiddels is ze 7 jaar en hebben we al het 1 en ander meegemaakt..
Keuringen:

Ze doet het daar niet onverdienstelijk en staat vaak bovenaan ergens

Als 4 jarig gupje fietsen voor de conditie en spieren:

Als 5,5 jarige rustig aan beginnen met werken:

Dit is niet het beeld wat ik wil zien, maar hé, we zijn allemaal ergens begonnen

Strand in de zomer van 2016 ook:

Een fotomeeting in 2017:

En er zijn nog zoveel dingen die ik graag zou willen doen.
Waarvan 1, mijn grote droom. Z rijden met mijn eigen gefokte haflinger..
Ik heb nog nooit officieel gestart. Dus het is voor ons beide een nieuwe weg. Die ik graag op deze manier bij wil houden.
Ook gewoon de dagelijkse/wekelijkse dingen wil ik hier posten, ook als dagboekje voor mezelf hoe ze het doet.
Afgelopen week weer eens gelest en ik heb haar manen weer eens gewassen (Die worden met de week langer)
Als het aan mij lag zou ik ze wrs wel korter willen doen, maar..... Ze heeft hele erge zomereczeem:

Wat resulteert in enorm schuren als ik het niet goed bijhoud. Je kan je dus indenken dat ik mega trots ben dat ze deze lengte nu iig behaalt hebben!!
Zodra ik merk dat ze niet meer groeien gaan ze denk ik wel naar een praktische lengte toe.. Ik heb ze namelijk altijd in de vlechten zitten omdat het gewoon niet handig is met dikke lange manen onder een eczeemdeken zonder vlechten..

Dit was haar afgelopen vrijdag na een wasbeurt.. Helaas heeft ze alweer lekker in de mest gelegen en zijn ze alweer bruin/geel

Volgende week zondag ga ik weer eens onderling een B wedstrijdje starten. Dit heb ik al 2 maal gedaan en doe ik puur voor de ervaring voor zowel mij als haar. Ik wil pas officieel gaan starten als we beide meer bevestigd zijn met de basis en dat is nu nog niet het geval..
Ik moet zelf erg opletten dat ik haar loslaat en niet vastzet zoals op de rijfoto van 2 jaar terug.
Inmiddels gaat dit een stuk beter maar heb ik geen fotograaf die het vast kan leggen voor me dus die foto's houden jullie tegoed

Vragen mag altijd, ik ga proberen zo nu en dan eens te updaten met hoe ze het doet!