Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ravel13 schreef:Komend studie jaar is een pony hebben geen probleem eigenlijk zeg je. Maar daarna? Denk je de pony mee te nemen naar Wageningen? En Stalling etc in de buurt waar je nu woont heb je en kan je betalen ??
Luf_Midnight schreef:Als jij het gevoel heb dat je pony mist en blijer ben met deze pony als met een andere pony zeker doen!
Je kunt tijd kijken voor een bijrijder als je op de uni toch te weinig tijd blijkt over te houden.
Ik heb mijn pony na 6 jaar ook terug gekocht hij staat er nog steeds en nog steeds enorm blij met hem!
Cera_D schreef:Ik zou er zeker voor gaan! Als uiteindelijk blijkt dat het qua tijd en geld toch net niet haalbaar is kan je altijd opzoek gaan naar een bijrijder die maandelijks wat mee betaald, maar dan heb je alsnog je maatje.
Ik ga zelf ook over een jaar studeren+op kamers en ik ben ook van plan mijn paardje mee te nemen, alleen dan naar Amsterdam dus dat gaat dan nog wel een grote uitdaging worden
RaafSmits schreef:In 2014 kocht je jou paardje om hem in 2016 weer te verkopen.
Waarom was dat als ik vragen mag?
Want nu in 2018 wil je hem weer graag terug kopen.
0Lunerancea0 schreef:Ik zou het zeker doen als je de kans zo aangereikt krijgt! Studie en pony moeten goed te combineren zijn en rond Wageningen is ook genoeg plek om hem te stallen.
Waarom wil je eigenlijk na je propedeuse al meteen naar de Uni? Zou het misschien een optie zijn om je hbo helemaal af te maken en daarna een Master te gaan doen? Dan heb je in ieder geval een paar jaar om aan de studie+pony situatie te wennen.
(Dit is misschien niet op zn plaats en off-topic en misschien afhankelijk van de opleiding, maar werkgevers zien liever een hbo-er die daarna een master is gaan volgen dan een full universiteitsstudent omdat je tijdens hbo ruim anderhalf jaar stage loopt en dus al werkervaring hebt. Uiteraard is wat je uiteindelijk doet je eigen keuze)
0Lunerancea0 schreef:Ik zou het zeker doen als je de kans zo aangereikt krijgt! Studie en pony moeten goed te combineren zijn en rond Wageningen is ook genoeg plek om hem te stallen.
Waarom wil je eigenlijk na je propedeuse al meteen naar de Uni? Zou het misschien een optie zijn om je hbo helemaal af te maken en daarna een Master te gaan doen? Dan heb je in ieder geval een paar jaar om aan de studie+pony situatie te wennen.
(Dit is misschien niet op zn plaats en off-topic en misschien afhankelijk van de opleiding, maar werkgevers zien liever een hbo-er die daarna een master is gaan volgen dan een full universiteitsstudent omdat je tijdens hbo ruim anderhalf jaar stage loopt en dus al werkervaring hebt. Uiteraard is wat je uiteindelijk doet je eigen keuze)
)
.