Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jassie2003 schreef:We hebben besloten om op crossweek te gaan en eventueel volgend jaar op trektocht ( bij het reelear). Weten jullie of je dan met je eigen dekje mag rijden
Misschien vind je het ook leuk om in dit topic [MA] Stal 't Reelaer zomer 2018 te reageren?
jassie2003 schreef:weten jullie leuke paardjes mijn vriendin vindt het vooral leuk als hij/zij erg van knuffelen houd en gewoon lekker braaf is. Ik vooral een wat stoerdere die ook wel van springen houdt en netjes (aan de teugel) kan lopen eigenwijs of druk is ook niet erg
ik vraag me af wat voor pony's of paarden jullie leuk vinden die een beetje bij de beschrijving past want toen ik bij erve was had ik geen flauw idee überhaupt hoe het daar ging, want ze vroegen helemaal niet naar je smaak tijdens het voorrijden zeiden ze gewoon jij gaat op die en jij op die gelukkig had ik zelf al eentje gezien alleen die moest ik delen (altijd overnemen) en dat zocht ik niet in een ponykamp
maar gelukkig gaat het bij het reelear anders