Ik vroeg me af of ik teveel rijd. Ik zie eigenlijk niemand zoals mij eigenlijk
meestal rijd ik drie of twee dagen, 1 dag iets anders (losgooien wandelen, longeren enz...) mijn merrie is over 2 maanden 10 jaar. Groetjes! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meestal rijd ik drie of twee dagen, 1 dag iets anders (losgooien wandelen, longeren enz...) mijn merrie is over 2 maanden 10 jaar. Groetjes!
Ikzelf rijd een 4/5-tal dagen per week. Variërend in zwaarte van de trainingen. maximuss schreef:Vroegah waren de paarden sterker en waren de ruiters veel meer "paardenmens" dan nu dus die vergelijking gaat niet op...
Tegenwoordig fokt men luxepaardjes en zijn de "rijkunst" en het "paardenverstand" vervangen door geen-gelul-in-de-krul en tig hulpmiddelen...
misschien ben ik wel gewoon te bang na het ongeluk. ( zie me andere topic). Hier kan ik wel wat mee. En ik rijd vijf keer ongeveer. Maar mn knol hinnekt al als ik met het zadel aan kom lopen haha. Dat zal dus wel goed zitten. En ze is een draver dus ze heeft wel wat energie