Ik ben er benieuwd naar jullie mening rondom dit verhaal.
Sinds kort hebben wij een hele leuke tinker merrie in ons bezit. Niet helemaal gepand, wij waren wel opzoek naar een pony maar eigenlijk nu nog niet. Nu kwam dit zo op ons pad, dus wij hebben nu een hele leuke en lieve tinker merrie aan huis staan.
Ik heb op dit moment de tijd er niet voor, maar dit is zo gelopen door omstandig heden en daarom hebben wij haar nu. Over een half jaartje heb ik alle tijd voor haar en zou zij zeker niks te kort komen. Op dit moment is dit helaas niet zo.
Zij staat 24/7 op de weide met stal. Zij wordt wel elke dag netjes gevoerd en er wordt gemest, maar ik ben er zelf niet ivm stage. Daarom krijgt zij alleen om het weekend beweging. De aandacht krijgt zij wel elke avond wat knuffeljes, maar niet van mij. In het weekend poets ik haar uitgebreid, doen wat VD of grondwerk of wandelen.
Over een half jaar ben ik zeker van plan alles op te pakken en een mooie start te maken. Wat is jullie mening rondom dit verhaal? Wat zouden jullie doen? Ik voel mij af en toe best wel schuldig tegenover haar..
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
* Ik hoef geen haat over ''waarom neem je een paard als je geen tijd hebt?'' Nogmaals dit is door omstandig heden zo gelopen. Het was in eerste instantie niet de bedoeling dat er nu al een paardje zou komen maar pas over een half jaar. Zij is er nu vanaf oktober.
Wij zijn overigens ook nog opzoek naar een leuke shetlander als maatje. Dus wie weet weten jullie wel wat! Dan kunnen jullie mij een prive berichtje sturen