(Als er een groot verschil is dan
)Je bent een typische spring/dressuur/western ruiter als je… Maak de zin af van wat bij jou bij toepassing is, of waar jij bij denkt van; dat doen alleen maar spring ruiters of dressuur ruiters.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Als er een groot verschil is dan
)

foxy80 schreef:Je bent een typische ruiter als je bij elk weids groen landschap denkt hoe geweldig je hier wel kan rijden, tot op de golfbaan toe![]()
Je bent een typische dressuurruiter als je nooit stopt met zeiken over wat er fout gaat/beter moet, behalve voor een paar uur als je wint
^^
:
Novastar schreef:Ik ben misschien een typische dressuurruiter:
Laatst wilde ik de auto "links laten afwenden" met zithulp! Lukte niet meteen...
Of als ik de kinderen sneller voor mij uit wil laten lopen met een tongklik![]()
Of als ik al metéén iets zie waar mijn paard van zou schrikken... als ze erbij zou zijn.
Novastar schreef:Ik ben misschien een typische dressuurruiter:
Laatst wilde ik de auto "links laten afwenden" met zithulp! Lukte niet meteen...
Of als ik de kinderen sneller voor mij uit wil laten lopen met een tongklik![]()
Of als ik al metéén iets zie waar mijn paard van zou schrikken... als ze erbij zou zijn.
Eline_S_S schreef:Je bent een typisch paardenmens als je, telkens wanneer je een foto van iemand wil maken, je de neiging hebt om je hand in de lucht te gooien of ergens mee wilt rommelen.
Ik moest met kerst wat geposeerde foto’s van familie maken en ik stond automatisch met mijn hand in de lucht te zwaaien “om de oren naar voren te krijgen”
Rebecca schreef:Resistance schreef:Je bent een typische ruiter als je met je fiets in de verlichte zit over verkeersdrempels heengaat.
Werkt wel, ik doe het standaard
)
,maar klopt het helpt tegen de bonk en is beter voor de fiets maak ik mijzelf wijs (rijd al jaren niet meer paard maar het is erin gesleten)