De drie musketiers zijn het laatste weekend van oktober weer op pad geweest! Helaas zonder het derde paard wegens omstandigheden, maar gelukkig was de derde persoon er wel bij!
Kort introotje: ik ga samen met twee vriendinnetjes twee keer per jaar een weekendje weg. We wonen alle drie aan de andere kant van nl dus zien elkaar niet zovaak. We hebben twee paarden van 24, en 1 van 16.
Dit weekend was er 1 van 24 en het paard van 16 mee. De drie paarden kennen elkaar van de stalling waar ze stonden 16 jaar geleden. Nog steeds beste vrienden!
De lichtbruine met zwarte recht omhoog staande manen is mijn kwpn'er van 24 jaar. De andere lichtbruine met het kolletje en de sneb, is 16 jaar oud en geboren in de stal naast mijn paard.
We hebben er weer enorm van genoten. Dankzij ons vriendinnetje die helaas haar paard niet mee kon nemen, maar wel haar camera meegenomen had, heeft ze prachtige foto's gemaakt voor ons.
Dit was bij de stallen. Wat een heerlijke fijne en rustige plek!

Ik ben verliefd op mijn paard!

Dit is toch genieten....

Dit is het paadje vanaf de stallen naar het weiland. Alleen dat al was een supermooie omgeving! Achter de weilanden lag het ruiterpad.

Hier zie je ons clubje! De twee paarden en de derde bondgenoot op de stalen leen-ros. We hebben heel veel paden gelukkig met zn drieën kunnen rijden, o,dat het fietspad op veel plekken naast het ruiterpad lag, dus alsnog was het supergezellig!

Dit was de huishond van de plek waar we overnacht hebben. Heerlijk dier, we zijn er verliefd op geworden!

Hier zie je wel de drie vrienden bij elkaar, dat was afgelopen zomer

Ik heb weer genoten van de paarden en mijn vriendinnetjes! Ook genoten van de gastvrijheid, de omgeving en de prachtige natuur!
Kan niet wachten tot het voorjaar weer aanbreekt. En tot dan hebben we gelukkig de prachtige foto's nog!
Bedankt voor het kijken!
Ook al staat er geen logo op, er zit natuurlijk wel copyright op deze foto's.
.
!!!