Kunga schreef:Ja dat vind ik inderdaad ook wel erg gaaf! Dan kan je hem echt zien opgroeien van puppy tot dressuurpaard! Alleen is het ook de eerste die ik heb bekeken en heb ik daarna alleen nog bij een fries gekeken. Twee totaal verschillende paarden dus, waardoor ik vrij weinig heb om hem mee te vergelijken. Ik denk dan ook dat dat de hoofdoorzaak van mijn twijfel is..
Voor mijne had ik ook 1 gezien, daarna deze en later op die dag zouden we ook nog bij een bruine merrie kijken. Mn familie vond m niet zo heel erg leuk, maar hij kon leuk lopen en hij was voor de rest wat ik zocht: hij kon helemaal niks (behalve de basis opvoeding, die was goed en netjes). Het eerste paard (voor mijne) leuk ook wel leuk, maar qua draf was die in de achterhand niet helemaal goed, dus toch besloten die niet te nemen. De merrie nadat ik mijne had gezien was eigenlijk op voorhand al afgekeurd, want ik had mn paard gevonden, dus ik moest kijken van mn ouders en mocht een dag later pas bellen dat ik m kocht.
Mijns inziens is het: als de klik er is, kan het het eerste paard zijn dat je ziet, of de 100ste. Dan weet je het.