Aangezien ik op knappen sta en dus zeer binnenkort ons eerste kindje op de wereld zet, vroeg ik mij af hoe jullie een kind of kinderen combineren met een paard.
Als je paarden aan huis hebt, kun je nog een babyfoon meenemen naar buiten of word je telkens naar binnen gehaald door een huilende baby?
En is een baby en paard makkelijker te combineren dan bijvoorbeeld een peuter en paard? Nemen jullie je kindje mee naar stal of zorg je dat er oppas is? En ga je elke dag op den duur weer wat met je paard doen of maar een paar keer per week?
Ik ben benieuwd!
Soms verzorg ik ze als hij op bed ligt. Babyfoon mee, gaat prima. Wij hebben wel een babyfoon met flink bereik anders zou die de schuur waar de paarden staan niet halen dus dat is eventueel iets om over na te denken. Ik rij niet meer dus dat 'probleem' heb ik niet. Borstelen etc doe ik meestal in de avond als hij op bed ligt of ik neem hem mee en dan borstel ik ze overdag in de weide. Het was makkelijker toen hij zelf nog weinig kon, gewoon dik inpakken en in de wagen mee. Nu wil hij zelf ook veel doen dus als ik de stallen grondig mest en dat doe ik minimaal eens per week dan zorg ik dat hij even bij zijn vader zit ofzo.