Het leek me leuk om een volg topic over Xaffier te maken. Enkelen van jullie zullen ons al wel kennen, omdat ik met enige regelmaat een foto topic over hem maak.
Voor diegene die ons nog niet kennen:
Xaffier is een 9 jarige tinker ruin. Hij heeft een speciaal kleurtje: pintaloosa. Zijn moeder is een halve tinker en zijn vader is King Arthur.
Toen Xaffier 3 jaar was ben ik heb komen doorrijden/verzorgen. Ik ben hem blijven rijden tot zijn 6e levensjaar. Daarna is hij 2x verkocht greeest. Helaas voor de eigenaren ging dit niet goed. Via via in contact gekomen, en ja hoor waar kwam ik mee thuis Xaffier! En dat terwijl je altijd hebt geroepen ik zal nooit een tinker kopen! Haha!
Sinds november 2014 is Xaffier dus bij mij. We hebben een moeilijke weg bewandeld, maar wat een geweldig paard is het.
Momenteel zijn wij L1 dressuur en B springen. Binnenkort pakken we ook de eerste oefencrossen mee! Hier verheug ik me ontzettend op. Verder proberen we ook af en toe lekker buiten te rijden.
[RIJ-ITP] Niet een jaar lang, maar 5 jaar lang ITP!
Hier ons volledige verhaal met uitleg
Aantal foto's:

Xaffier kan duidelijk laten weten als hij iets dus NIET wil

Hoe het allemaal begon, lelijk eendje

In actie tijdens het springen

Dressuur

En natuurlijk super genieten!
Momenteel ben ik Xaffier keuring klaar aan het maken. Ben sinds februari bezig met de manen te laten groeien. 30 september is het dan zo ver dan gaat hij naar de tinker keuring!
Zou leuk zijn als jullie ons volgen!