Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Vandaag ben ik er voor de zoveelste keer gefrustreerd en tot huilen toe af gestapt. Het serieuze bakwerk is telkens weer opnieuw zo'n gevecht.. Starlight heeft geen zin, werkt tegen, ik raak gefrustreerd waardoor het alleen maar erger wordt. Tuurlijk zijn er ook zeker dagen dat ze de sterren van de hemel loopt, maar ik begin steeds meer in te zien dat dressuur gewoon niks voor haar is..

Ze loopt ook prima en heeft ook wel de potentie. Haar moeder heeft het tot M2 geflikt, maar Starlight vindt het gewoon niet leuk..
Joolien schreef:Tja dat ben ik niet met je eens Denise. Een paard is een luxeproduct, om het maar even bot te zeggen. Als het paard niet bij je gebruiksdoel past, is het geen schande om te verkopen en kopen. Het paard merkt dat niet zoveel van hoor, die gaat niet denken 'potverdikkie stom wijf, waarom verkoop jij mij?'.
Ts, overleg het eens met je ouders, dat je er geen plezier meer in hebt. Als ze de stalling betalen, ga ik er vanuit dat je er liever plezier in hebt, dan dat ze betalen voor iets dat je toch niet meer zo leuk vind.
Denise_Storm schreef:Een dier koop je niet voor even, maar je leven vind ik. Als je het nu toch opgelost hebt met een bijrijder en voor jezelf een bijrijpaard, zie ik het probleem niet. Over 5 jaar liggen jouw interesses wel weer anders en heb je meer behoefte aan de buitenritjes.
Ik heb zelf ook een haflinger. In de dressuur. Storm vindt het moeilijk, ik vind het moeilijk. Maar als je dan eens met een winstpunt thuiskomt, dan ben je zo blij. Ik werk er liever harder voor, dan dat het vanzelf gaat. En als het een dag niet lukt, tja, da gooi ik de teugels los en ga ik de polder in. Uiteindelijk doen we het paardrijden voor ons plezier en moet het ontspanning bieden!
Edit: ik heb ook je profiel even bekeken. Van alle paardjes die je erop hebt staan, vind ik Starlight ook de mooiste. Ook qua dressuurhouding.
Ik denk niet dat daar het probleem ligt, want ze heeft ook dagen dat ze prima loopt Eline_S_S schreef:Zodra ze zo'n dag heeft ga ik maar het bos in omdat het anders waarschijnlijk alleen maar erger wordt. In het bos is ze wel weer vrolijk en lekker voorwaarts.
Nadiine__x schreef:Ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken, maar misschien kun je voor statlight een leuke leaser zoeken vokr een x dagen per week en een leuke bijdragen.
Zo kun ke zelf nog samen genieten in het bos en zelf opzoek naar een dressuur paardje waar je op sport gebied wel een klik mee hebt.