nooit, maar dan ook echt nooit verwacht dit topic te kunnen openen
Het Z is voor mij altijd zo'n enorme droom geweest en ook iets wat onhaalbaar leek voor Gossa
Want in april 2015 is Gossa geopereerd geweest aan zware ocd in zijn linker knie en patella fixatie
3 grote stukken ocd hebben ze er toen uitgehaald en helaas heeft al wat lichte artrose daardoor
Na de operatie heeft hij 3 dikke maanden op boxrust moeten staan en hebben we heel langzaam opgebouwd.
zo reden wij op 13 februari 2016 onze laatste wedstrijd in de B
en daarna is alles in een vogelvlucht gegaan! We zijn gaan lessen bij een andere instructrice en zij heeft ons zo onwijs goed geholpen!
Ondanks dat we afgelopen winter opnieuw veel hebben gekwakkeld met Gossa's Gezondheid
Hij weigerde hooi te eten, en was erg suf, niet zichzelf en wat vooral en en vreemd was, hij viel soms uit het niks om
, en ben ik meerdere keren bang geweest dat hij er zomaar ineens niet meer kon wezen
Uiteraard is de veearts er onwijs veel bij geweest en hebben we met diverse klinieken contact gehad en er zijn veel dingen uitgesloten, omdat er niks te vinden was hadden we met de kliniek besloten een camera Te installeren in zijn stal, en het gekke, het is daarna nooit meer gebeurd
Gelukkig knapte hij weer op en begon hij weer lekker te sjouwen, en kan ik inmiddels met trots zeggen dat we gister onze laatste puntjes in het M2 hebben gereden en daarmee dus Z startgerechtigd zijn
Het voelt nog zo niet echt, iets wat zo onwerkelijk leek voor ons, een grote droom
Maar kennelijk komen dromen dus soms toch uit
Ik heb een poosje getwijfeld of ik een topic aan zou maken, maar ik ben zo trots op mijn allerbeste vriend dat ik het toch heel erg graag wil delen met jullie!
Hieronder heb ik een aantal foto's die ik verzameld heb in de afgelopen paar wedstrijden,
We werken heel erg aan ontspanning en neusje eruit, maar hoe hoger we komen hoe moeilijker hij het vind, maar we zijn er veel mee bezig, al lijkt dat misschien op sommige foto's anders

Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van Gossa als ik

sterkte alvast.