Leuk dat je een kijkje komt nemen.
Afgelopen vrijdag 02/06/2017 zag ik onderstaande foto's voorbij komen op Facebook. Deze arme ziel zocht een nieuw warm te huis. E pony, 5 jaar, hengst & onbeleerd. Goede spring afstamming die zeker mijn aandacht trok. M'n hart brak en ik besloot een pb te sturen voor wat info en een richtprijs. Al snel maakte ik een afspraak voor zondag 4 juni.

Na een rit van bijna 3 uur waren we er eindelijk. Het hengstje bleek ontzettend lief te zijn en eerder onderdanig/bang dan een woeste hengst. Even los in de bak en hij verbaasde me hoe goed hij bewoog nog in zo'n toestand. Even overleg gepleegd met mijn moeder die erg goed is in inschatten hoe een diertje opdroogt door veel ervaring in de paarden en besloten hem een kans te geven en de lange reis terug te maken zonder lege trailer.
Thuis aangekomen en in de paddock gezet met een shetlandertje erbij als maatje. Dit ging vanaf moment 1 direct goed, hij was snel gek op zijn kleine maatje.

Eerste keer in de wei was dolle pret, hij was zo blij!

Ook mijn andere paard is al zijn vriendje geworden

En mijn lieve vriendinnetje Danielle maakte direct wat leuke foto's van hem. Ook stand foto's die we straks als vergelijk kunnen gebruiken, deze komen nog!

Volgen jullie deze knapperd in zijn reis om een mooi paardje te worden en ons avontuur samen?