Ik heb beide paarden particulier gekocht.
Mijn merrie van toen 15 was precies zoals ze verteld hadden en hoe ze met proefrijden was. Was een sterke pittige merrie maar ze is 100% braaf en doet alles voor je. Echt super. Krijg nu nogsteeds kerstkaarten van ze haha
En mijn ruin is een verhaaltje. Hij was toen ik hem kocht 4 en Volgens eigenaar was hij heel braaf etc. Buiten gaan proefrijden met een ander paard erbij wat gestapt en een klein drafje. Maar nadat ik hem gekocht had was het echt een draak, trappen, bijten alsof hij nog nooit in een bak gereden was had geen stuur rem helemaal niets.
Uiteindelijk verhaal gaan halen bij de vorige eigenaar en alles netjes uitgesproken en ze heeft heel haar verhaal gedaan. Kreeg nog de keuze hem terug te brengen en het hele aankoop bedrag terug te krijgen maar heb dit niet gedaan.
Nu twee jaar later heb ik met de oude eigenaar datums gepland om samen met haar paard (zusje van mijn paard) en die van mij buiten te gaan rijden..
Laatst bijgewerkt door Niekj_Jente op 16-05-17 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt