Het is al weer even geleden dat ik een topicje van mijn grote vriend gossa heb geopend
Misschien herrinneren jullie mijn topics nog over zijn gezondheid en ons eerste rij topic na zijn operatie
[RIJ-ITP] Gossa back on track
Even een klein paspoortje tussendoor
Naam: Gossa
Ras: Fries
Leeftijd: 6 jaar (bijna 7)
Inmiddels is mijn zwarte vriend zo veel gegroeid en waren we afgelopen februari met een jaar van het B naar het M1 gereden
Sinds halverwege april zijn we hard aan het trainen voor het M2 en zijn we 15 april voor het eerst onderling gestart en hadden we 190,5 punt en 1 keer met heel veel spanning en er gebeurde heel veel om ons geen waardoor er nog veel meer stress en spanning bij kwam.
Dat resulteerde helaas in net geen winst, maar we gaan gewoon door
Gisteren werd er bij ons op stal een clinic georganiseerd van Pauline van nispen en we hebben veel leuke tips gehad!
Ze had hem al eerder gezien en ze vond dat we goed vooruit waren gegaan maar er is altijd ruimte voor verbetering
Onze werkpunten zijn vooral, goed recht houden, en mijn grootste moeite, het neusje eruit, en vooral handen voor en bij elkaar

Lager ingesteld gaat dat veel makkelijker maar bij oprichting vind zowel gossa als ik het erg moeilijk om het neusje eruit te rijden.
Hier zijn we dan ook super hard mee aan het werk
Uiteraard zijn er leuke foto's gemaakt en die wil ik dan ook met veel trots delen, want zeg nou eerlijk, wie had het nou ooit gedacht dat mijn grote vriend tot het m2 zou komen
De foto's staan niet op volgorde en uiteraard is er goed ingestapt en ingedraafd
helaas is de kwaliteit vd foto's met uploaden achteruit gegaan

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Laten jullie een leuke reactie achter
ziet er goed uit hoor, denk dat je je bovenlichaam nog wat meer achterover moet proberen te houden maar neem aan dat je tips genoeg hebt gehad en goed gewerkt hebt zo te zien
succes en groetjes Deess