Tja dat dacht ik ook KatooG... Als je niet eens weet dat er riempjes versteld kunnen worden...
@Suffie, Tja ik weet 100% zeker dat het een Full tuig is, dus dacht ik laat me niet zomaar door een mega boze man dwingen om het tuig terug te nemen en het geld terug te geven. (daar was ook niks over afgesproken, en mi risico dan van via mp iets kopen, tenzij anders is afgesproken).
Maar voelde me echt niet fijn daar alleen.. (stiekem ook wel een beetje trots op mezelf dat ik het zo gedaan heb haha.., Ik moest echt even een knopje om zetten om rustig te blijven en niet ook te gaan schreeuwen
)
Heb hem ook gezegd dat het beter had geweest dat hij even had gebeld of een bericht had gestuurd dat hij lang zou komen. Stond nu zomaar op de stoep.. (Ook nog een dikke 1,5 uur enkele reis voor hem)
Was van plan met de paarden bezig te gaan maar toen die man weg was eerst alle deuren op stal op slot gedaan en naar huis gegaan. Moest t eerst even van me afpraten, en mn paard zou toch ook niet meer fijn meewerken want die voelt altijd dondersgoed als ik gespannen ben oid..
Laatst bijgewerkt door Twirrekwpn op 26-04-17 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt