Ik had de eer om mee te mogen fotograferen.
Dus bij deze de foto's van deze leuke dag!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

white_flame schreef:LadyMadonna schreef:Ik zit het nu terug te kijken:
Johnny: je mag een échte KNHS wedstrijd rijden!
Tessel: ja!
Johnny: wat is dat een knhs wedstrijd?
Tessel: weet ik niet!
![]()
Geweldig mens!
Ja klopt!
Maar z'n dankbare en blije mensen zijn dat!
tassie schreef:white_flame schreef:
Ja klopt!
Maar z'n dankbare en blije mensen zijn dat!
Ik vind dit programma erg vertekenen... ze laten alleen de mooie/leuke momenten zien.
Maar in de werkelijkheid zijn ze niet alleen maar vrolijk.
Natuurlijk is het een leuk en mooi programma om te zien maar het geeft wel een verkeerd beeld van mensen met een beperking.
Ik vond /vind het een leuk programma
Lienek schreef:Ik vind Johnny juist het heel goed doen.
Maar wat ik altijd dubbel vind, waarom als die kinderen een leuke dag hebben, krijgen die ouders ook niet een weekje relaxen. De dagelijkse zorg voor hen lijkt me echt heel intensief en die ouders hebben nooit vakantie
Doe dan jij lekker paardrijden en ouders, jullie lekker een weekje naar de zon of een city tripje.
Dat zou het programma voor mij helemaal af maken
Valentijn5 schreef:Lienek schreef:Ik vind Johnny juist het heel goed doen.
Maar wat ik altijd dubbel vind, waarom als die kinderen een leuke dag hebben, krijgen die ouders ook niet een weekje relaxen. De dagelijkse zorg voor hen lijkt me echt heel intensief en die ouders hebben nooit vakantie
Doe dan jij lekker paardrijden en ouders, jullie lekker een weekje naar de zon of een city tripje.
Dat zou het programma voor mij helemaal af maken
Johnny, weet er een hele goede draai aan te geven, om ze eerst moeilijke vragen te stellen en dan daarna weet die ze weer op zijn gemak te stellen. Voor die kinderen is die wensen die voor hen uitkomen zo belangrijk. En helaas mogen ze daar maar één dag van genieten.