Boykin z'n eerste kennismaking met een drone.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Boykin z'n eerste kennismaking met een drone.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 17:23

:wave:

Lang geleden dat ik een topic heb gemaakt, dit jaar heb ik Boykin alweer 10 jaar <3 Time flies!

Afbeelding
Foto van een fotoshoot bij Monica Brouwer <3

Maar mijn vriend heeft onlangs een drone gekocht en ik wou dolgraag een filmpje samen met Boykin. Hij is zelf niet tevreden met het filmpje... maar ik ben er onwijs blij mee! :D Dus ik wou hem toch even delen O:)

Kwaliteit is jammer genoeg wat minder geworden door het uploaden.

manou_diablo

Re: Boykin z'n eerste kennismaking met een drone.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:36

Wat een ontzettend gaaf idee! Leuk resultaat <3

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:37

Knappe Boykin <3 Ik blijf het einde leuk vinden :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:39

Haha, dat einde :+
Ik dacht al.. Waar slaat de titel precies op?
Leuk filmpje! :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:23

Wauw super gaaf ;)

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:44

Super leuk filmpje! Leuk dat einde er bij ook

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 10:01

Bedankt voor jullie reactie's! Ben er ook echt heel erg blij mee :D

En ja Boykin z'n reactie was wel erg leuk :') Hij wist even niet wat hij ervan moest vinden..

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:14

Haha, cool!

Zat het hele filmpje al een beetje zo van, jammer dat het ze zo ver weg is, totdat ik dat einde zag :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 11:53

Koekeroekus schreef:
Haha, cool!

Zat het hele filmpje al een beetje zo van, jammer dat het ze zo ver weg is, totdat ik dat einde zag :')

Haha ja het was een beetje uitproberen hoe dichtbij hij kon komen O:) Wil nog graag een keer op een open veld of de heide ofzo, dan ben ik er ook niet zo bang voor mocht hij wel een keer wegschieten, maar nu met aan beide kanten een sloot :=

ninahaakk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:54

Je kan het filmpje gewoon in goede kwaliteit bekijken, bij instelling en dan de kwaliteit veranderen :) super leuk filmpje!

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:10

Wat leuk dat je dit zo op film hebt! Het laatste stukje is geniaal, heel herkenbaar ook. Bij ons vloog zo'n drone over de stal heen, paarden helemaal over de **. :7 Ding maakte veel lawaai en in eerste instantie zagen we hem niet. Denk niet dat ik zo gefilmd kan worden, helaas. -O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:20

Koekeroekus schreef:
Haha, cool!

Hier exact hetzelfde _O-

Wat leuk ts !!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 16:21

Anoukloves_ schreef:
Wat leuk dat je dit zo op film hebt! Het laatste stukje is geniaal, heel herkenbaar ook. Bij ons vloog zo'n drone over de stal heen, paarden helemaal over de **. :7 Ding maakte veel lawaai en in eerste instantie zagen we hem niet. Denk niet dat ik zo gefilmd kan worden, helaas. -O-

Ja ze maken behoorlijk lawaai. M'n vriend durfde eerst ook niet dichterbij te komen, eerst verder weg om z'n reactie te bekijken en zo voorzichtig steeds wat dichterbij. Beetje jammer als ze zomaar zo dicht over vliegen en de paarden dan zo schrikken. Maar ondanks dat die van mij nogal een bangerik kan zijn, ging het toch boven verwachting O:)

Dank jullie voor de leuke reacties :)

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:33

kaatje89 schreef:
Anoukloves_ schreef:

Ja ze maken behoorlijk lawaai. M'n vriend durfde eerst ook niet dichterbij te komen, eerst verder weg om z'n reactie te bekijken en zo voorzichtig steeds wat dichterbij. Beetje jammer als ze zomaar zo dicht over vliegen en de paarden dan zo schrikken. Maar ondanks dat die van mij nogal een bangerik kan zijn, ging het toch boven verwachting O:)

Misschien moet ik het ook maar gewoon keer proberen. :+ Ja, hij bleef gelukkig niet lang 'hangen', maar lang genoeg om de paarden overstuur te krijgen. Angsthazen. :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 16:43

Anoukloves_ schreef:
kaatje89 schreef:

Misschien moet ik het ook maar gewoon keer proberen. :+ Ja, hij bleef gelukkig niet lang 'hangen', maar lang genoeg om de paarden overstuur te krijgen. Angsthazen. :')

Ik kan het me ook wel voorstellen, het is een raar ding en een hoop lawaai. Maar Boykin moet er aan wennen :') wil nog meer filmpjes O:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 01:43

Jeeeehjj Karin in uitgelicht *\o/*

Super leuk filmpje!!

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 06:37

Wauw gaaf ziet dat er uit! leuk idee met een drone :) hij is zo leuk! <3

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 07:06

Ik vind het een super gaaf filmpje geworden hoor! Dat stuk dat we je echt wat meer van boven zien vind ik mooi, die rechte sloten rechte weg etc. Het einde is wel even grappig haha.

Filmtechnisch zou je er voor kunnen kiezen om continu naar óf links óf rechts te gaan, zodat de kijker de indruk krijgt dat je gewoon een hele lange weg af rijdt. Maar ehh, ik doe het jullie niet na hoor! Ik vind hem mooi.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 07:50

Uitgelicht *\o/* echt super leuk! :D

kwii schreef:
Ik vind het een super gaaf filmpje geworden hoor! Dat stuk dat we je echt wat meer van boven zien vind ik mooi, die rechte sloten rechte weg etc. Het einde is wel even grappig haha.

Filmtechnisch zou je er voor kunnen kiezen om continu naar óf links óf rechts te gaan, zodat de kijker de indruk krijgt dat je gewoon een hele lange weg af rijdt. Maar ehh, ik doe het jullie niet na hoor! Ik vind hem mooi.

Haha ja het was een beetje zoeken van hoe en wat, en durfde ook niet te ver weg te gaan voor als er wel iets zou gebeuren dan zou m'n vriend het niet horen.. En hij was ook niet tevreden over het filmpje maar ik wou hem wel laten zien O:)
Mooiste is denk ik toch op een open veld of heide oid dat hij echt van alle kanten beelden kan maken en dan ook iets dichterbij.. Boykin was voor de eerste keer gelukkig wel heel braaf <3

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 07:54

Wat onwijs gaaf!! ik ben best benieuwd welke drone hij heeft...
Heb hier thuis ook een man die er graag nog 1tje wil... hahha dus wat aan het oriënteren

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 08:43

Oh wat gaaf zeg ! :D Echt een keer wat anders dan de meeste filmpjes!
Ik wilde ook zo'n filmpje van m'n paard en 'n vriend heeft ook een drone, dus heb mijn paard ook kennis laten maken van de week ermee :'). Hadden 'm los in de bak gezet, zodat hij weg zou kunnen rennen als hij het eng vond. Hij begreep er echt niks van :'). Gaan nu ook maar wat vaker met 'm oefenen en dan hopelijk over een tijdje ook een gaaf filmpje :))

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 14:24

Niene87 schreef:
Wat onwijs gaaf!! ik ben best benieuwd welke drone hij heeft...
Heb hier thuis ook een man die er graag nog 1tje wil... hahha dus wat aan het oriënteren

Mijn vriend heeft nu de Phantom 4, hij had eerst de Phantom 1 met een go pro eronder want die kon hij voor een klein prijsje overnemen en hij was toch eerst wel benieuwd of hij er wel mee over weg kon. Maar hij vond het zo leuk dat hij toch graag een betere kwaliteit qua filmen wou..

_Lisanne schreef:
Oh wat gaaf zeg ! :D Echt een keer wat anders dan de meeste filmpjes!
Ik wilde ook zo'n filmpje van m'n paard en 'n vriend heeft ook een drone, dus heb mijn paard ook kennis laten maken van de week ermee :'). Hadden 'm los in de bak gezet, zodat hij weg zou kunnen rennen als hij het eng vond. Hij begreep er echt niks van :'). Gaan nu ook maar wat vaker met 'm oefenen en dan hopelijk over een tijdje ook een gaaf filmpje :))

Ja zeker doen! Dat was de deal voor mij, koop jij maar zo'n ding, maar dan wil ik wel een filmpje samen met Boykin O:)

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:24

Leuk gedaan! Wil dit ook een keer gaan doen, maar ben ook bang dat ik een prachtig filmpje van een duikvlucht in een sloot ga krijgen :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:38

Hahaha superleuk!! Vooral dat einde :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:49

Wat gaaf om jezelf zo voorbij te zien komen op je paardje!