Een vriendin van mijn moeder is van de week toevallig foto's komen nemen van Iessada en mij. We hadden samen nog niet echt foto's aangezien ik haar pas sinds begin januari heb, maar nu dus wel! Helaas was de verlichting in de binnenbak niet goed genoeg om goede rijfoto's te kunnen nemen, en de buitenbak geen optie door de onophoudelijke regen van de afgelopen twee weken.. Gelukkig zijn er toch een aantal leuke plaatjes uitgekomen die ik heel graag met jullie wil delen!
Maar eerst even voorstellen; Iessada is een KWPN merrie van Valdez x Rhodium die in mei 4 wordt. Ze meet momenteel 1.72m, daar zal wellicht nog een klein beetje bijkomen. Ze is sinds november onder het zadel. Op 3 januari is ze hier aangekomen, helaas midden in mijn proefwerken, dus hebben we de eerste weken niet echt tijd gehad om elkaar te leren kennen, maar dat zijn we nu heel hard aan het inhalen. Na wat opstartproblemen hebben we sinds enkele weken een nieuwe lesgever waar het heel goed mee gaat. Aangezien ze nog erg jong is wil ik het graag rustig aan doen zodat we tegen de zomer enkele wedstrijden kunnen meerijden. Momenteel rijden we 3 tot 4 keer per week gedurende 20 - 30 minuten, afwisselend met longeren.
Ik weet dat ze momenteel schraal oogt, maar haar gewicht varieert van de ene week op de andere. Vanaf april verhuizen we naar een stalling waar ze 24/7 op de weide mag en verder paard mag zijn

Na het rijden nog even het erf op geweest, én ook de eerste keer buiten onder het zadel!

Iesje vond het allemaal wel spannend, maar heeft zich voorbeeldig gedragen!

Ziet er echt wel goed uit voor zo'n puppy!
Ik vind haar lengte nu perfect. Stap vrijwel altijd met krukje op, maar ben ook nog net lenig genoeg om er zonder op te geraken