Ik vroeg me dus ineens af wat paarden nog meer allemaal weten te slopen, liefst natuurlijk met foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze lijkt overal te passen dus ze veroorzaakt geen onrust.

Scum schreef:Ik heb nooit een fototoestel bij de hand. Maar als ik het wel had gehad dan had ik nog tig foto's zoals die van Thirza kunnen plaatsen
Ik heb dit jaar al een kapitaal uitgegeven aan de reparatie van dekens en uiteindelijk mijn paarden maar apart gezet.
Verder is bij mij de voerton gesloopt. Deksel heeft ie eraf gedraaid en daar is hij met zijn voeten vol op gaan staan.
Afgelopen weekend rukte meneer zich los en ging als een gek door de bak rennen waarbij nog een weipaal gesloopt werd.
En dan in aansluiting op wat rider zegt...
mijn grote teen (zowel links als rechts) is ook al een paar keer ontzettend de dupe geweest....

Ik weet zelf hoe goed ik spullen zo ver mogelijk van hem vandaan moet opbergen. Ook door schade en schande wijs geworden trouwens
(nee het licht had deze dame niet uitgevonden)
rider schreef:Mijn Tink onderzoekt ook graag de wereld met zijn kont.

Terwijl de matties wel op de rem gingen... 

Met een lege drinkbak kun heel fijn voetballen. Dat zo;n ding 100 Euro kost maakt niks uit. De baas betaalt wel weer een nieuwe.