Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rien10 schreef:"En verder is ze gezond". Dat is ze dus niet. En niet geschikt als rijpaard. Als jouw vriendin een rijpaard wil en niet een grote hond (zoals nu dus) dan zou ik het paard wegdoen. Een paard als dit is onverkoopbaar dan blijft de dood over. Een harde beslissing maar voor beide partijen beter dan weggeven of iets dergelijks.
Sizzle schreef:Inslapen krijgt ze waarschijnlijk niet voor elkaar bij de meeste DA.
Zeker als de andere optie verkoop/weggeven is.
Deze is stuk, heel erg stuk. Leeft eigenlijk al 12 jaar in reserve-tijd want idd: in het wil/zonder al die aanpassingen had ze nooit deze leeftijd gehaald. xyzutu2 schreef:Sizzle schreef:Inslapen krijgt ze waarschijnlijk niet voor elkaar bij de meeste DA.
Dat is ook nog zoiets, daar had ik niet eens bij stilgestaan, maar dat is dan nog een extra probleem bij een paard dat verder 'gezond' is.

Rocamor schreef:TS, vraagje voor je vriendin: kan dit paard een paardenleven leiden?
Hier vanaf de zijlijn (de makkelijkste kant) zou ik zeggen van niet.
anjali schreef:Ik denk dat als de lente straks doorzet je vriendin wel weer zin en energie krijgt om haar merrie die ze al zo lang heeft verder te verzorgen. in de winter is het altijd zwaarder.