Het leek me leuk om een soort van kletstopic te hebben voor jonge mensen met een (verzorg)shet.
Brand maar los!
Mocht er al zo'n topic bestaan, dan hoor ik het graag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Isa2003 schreef:Hoii
Ik heb sinds een week nu 2 verzorgshetjes (een is ong. 5 en die ander weet ik niet)
Maar ik ben zelf te groot om erop te rijden, ik ben namelijk 13, dus ik dacht miss weten jullie dingen die ik met mijn verzorgshetjes kan doen?? Ik dacht zelf al aan grondwerk en vrijspringen (vrijspringen hebben ze al is eerder gedaan en dat vonden ze heel leuk) Weten jullie nog wat?
Groetjes
dubbele longe en bijzet vooral.
super leuk
.Ik heb ook een verzorgshet, genaamd Veralien. Maar meestal noem ik haar gewoon Vera. Er zijn leukere namen maar de pony noemde al zo toen de eigenaresse haar kocht dus blijven we die naam houden. Ze is dikwijls koppig en ziet af en toe spoken in de wei
. Hier wat foto's
:

. En als ik op haar rijd doe ik enkel stap en draf, ik vind het meestal leuker om ook eens te galopperen of een sprongetje te maken, dressuur... Maar ik weet niet of ze dat wel aankan. Vrijspringen zou ik ook wel willen doen maar heeft iemand ideeën met wat? Er zijn geen "echte" hindernissen aanwezig dus ik heb geen idee hoe ik het zou kunnen doen.
) of dat ze onder mijn fiets terechtkomt.